Robot
DJ Star

Efter succén med plastrockande är det nu dansmusiken som försöker invadera våra vardagsrum i spelform. DJ Star har dessutom fördelen att vara mobilt men hur mycket svänger det, katten?

#dj-hero, #dj-star


Medlem
DJ Star testmixat

Så du har lyckats lista ut hur man gör nu?


signatur

The trouble with being a hypochondriac these days is that antibiotics have cured all the good diseases.

Skägg.
10 Chambers

Det gick så mycket bättre när stoppade deti en DS, jäkligt märkligt.


signatur
Medlem
Skrivet av spiken:

Det gick så mycket bättre när stoppade deti en DS, jäkligt märkligt.

Måste vara något lurt på G, kanske mr.vader som ligger bakom?


signatur

The trouble with being a hypochondriac these days is that antibiotics have cured all the good diseases.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av zdib:
Skrivet av spiken:

Det gick så mycket bättre när stoppade deti en DS, jäkligt märkligt.

Måste vara något lurt på G, kanske mr.vader som ligger bakom?

som han säger, do not underestimate the power of the dark side.


signatur
Medlem

Hur kul är egentligen livet som skivvändare?

Som svar på din fråga, det slår ju lätt sån här SKIT iaf, det värsta nu är att många ungar tror säkert att dem är dj för dem kan dra en scratch i DJ Hero och snart dröjer det inte länge förrän tävlingarna drar igång och sponsras utav div bolag.

Tjacka riktiga svarvar och jacka vinyl som proffsen istället, då ser ni snabbt hur ENKELT det är *LOL*


signatur

Denon / Pioneer

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av 7an:

Hur kul är egentligen livet som skivvändare?

Som svar på din fråga, det slår ju lätt sån här SKIT iaf, det värsta nu är att många ungar tror säkert att dem är dj för dem kan dra en scratch i DJ Hero och snart dröjer det inte länge förrän tävlingarna drar igång och sponsras utav div bolag.

Tjacka riktiga svarvar och jacka vinyl som proffsen istället, då ser ni snabbt hur ENKELT det är *LOL*

Tycker du också att man ska spela gitarr istället för Guitar Hero, göra lumpen istället för nöta Moder Warfare 2? Varför måste det ena utesluta det andra? Chansen finns till och med att någon som testar detta blir så kär i konceptet att denne köper "svarvar".


signatur
Medlem

David Guetta - Infinity?

Kan inte minnas någon låt med guetta som heter så, tänker inte på Guru Josh Project?

Medlem
Skrivet av Davez:

David Guetta - Infinity?

Haha, reagerade också.

Sen tycker jag det var synd att du aldrig fullföljde dina drömmar, Calle. Jag började följa en polare som 22-åring och har börjat spela lite smått. Det bästa är att då utrustning oftast finns i lokalerna så slipper du ha själv.
Med risk för att bli flamead av alla DJ-fantaster så tycker jag inte att du måste köpa hem en back med vinyl utan för att öva hemma tar du dina mp3s och fixar ett mixerbord via USB till datorn för en billig peng (ex http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=125422).

När vi ändå är inne på musik måste jag berömma din avatar, Calle. Den affischen prydde mitt pojkrum då Prodigy gjorde skäl för sitt namn.

Medlem
Skrivet av Davez:

David Guetta - Infinity?

Haha, reagerade också.

Sen tycker jag det var synd att du aldrig fullföljde dina drömmar, Calle. Jag började följa en polare som 22-åring och har börjat spela lite smått. Det bästa är att då utrustning oftast finns i lokalerna så slipper du ha själv.
Med risk för att bli flamead av alla DJ-fantaster så tycker jag inte att du måste köpa hem en back med vinyl utan för att öva hemma tar du dina mp3s och fixar ett mixerbord via USB till datorn för en billig peng (ex http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=125422).

När vi ändå är inne på musik måste jag berömma din avatar, Calle. Den affischen prydde mitt pojkrum då Prodigy gjorde skäl för sitt namn.

1
Skriv svar