Robot
F1 2009

När det gäller racing har Nintendos apparater sällan stått som första alternativ bland speltillverkarna. Därför är det ganska spännande att Codemasters valt att lansera F1 2009 till Wii. Genidrag eller schack matt åt fanders - vi får väl se.

#nintendo, #codemasters, #f1-2009


Medlem
Recension - F1 2009

Som tur är så utvecklas inte F1 2010 för Wii, utan för 360, ps3 och PC, Förväntar mig en någorlunda liknande känsla som F3 i GRID då det använder samma motor, men förhoppningsvis lite mer realistiskt.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Ser ut och vara äckligt dålig grafik!

Medlem

Hoppas känslan på F1 2010 blir ungefär spm i GRID, det var (är) grymt!


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

bra för att vara ett Wii spel!

Medlem

Alla Wii spel har väl riktigt dålig grafik?

Medlem

Har längtat länge efter ett riktigt F1 spel!

Medlem

Varför klagar alla på grafiken? Alla vet att Wiispel inte brukar vara några grafikiska monster. Så lägg ner allt "så j*vla ful grafik" , börjar bli lite överdrift att alltid kommentera grafiken

Medlem

Var nära att i helgen i en butik köpa ett Wii,
men jag gick förbi..

Sorry Nintendo, jag kör nog hellre ps3ans och kanske 360ns viftagrejs när det kommer.

Medlem
Skrivet av Flambingo:

Varför klagar alla på grafiken? Alla vet att Wiispel inte brukar vara några grafikiska monster. Så lägg ner allt "så j*vla ful grafik" , börjar bli lite överdrift att alltid kommentera grafiken

Grafiken stör mig inte, det är nog värre att alltför många spel som inte Nintendo gör som är sådär bra,
men det är ju inte Nintendos fel.

Medlem

Finns ju ingen idé med att klaga på något man ändå inte skall köpa men samtidigt kan man bara inte låta bli att få avreagera sig lite. Grafiken är närmast jämförbart med grafiken som datorerna hade 1999 - 2000. Detta är sk. next-gen console.
Det borde faktiskt finnas någon standard för vad som kan anses som next-gen grafik och där är verkligen inte Nintendo på långa vägar i närheten. Något som vi alla visste sen tidigare men ändå kallas detta skit för next-gen.

Usch!

1
Skriv svar