Raserna i Guild Wars 2

Robot
Medlem
Raserna i Guild Wars 2

'"drakar och annat tjaffs"" fastnade för denna menning haha: ) låter som någon är trött på drakar och annat "TJAFFS": )


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av miffot:

'"drakar och annat tjaffs"" fastnade för denna menning haha: ) låter som någon är trött på drakar och annat "TJAFFS": )

Njae, jag ville mest väga upp min kärlek för spelserien så jag inte låter för vinklad!

Men samtidigt, drakar som helt plötsligt ska döda alla man känner. Är inte det att tjaffsa?

Sätt in det i en mening:
"Men orka den där uråldriga och allsmäktiga draken som alltid kommer hit och tjaffsar. Jag skulle vilja ge honom så han teg. Men det går inte, för han är lite större och hungrigare än mig."

Eller som Irenicus hade sagt:
"Enough of this. Must I be interrupted at every turn?"


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Skrivet av Harpa:
Skrivet av miffot:

'"drakar och annat tjaffs"" fastnade för denna menning haha: ) låter som någon är trött på drakar och annat "TJAFFS": )

Njae, jag ville mest väga upp min kärlek för spelserien så jag inte låter för vinklad!

Men samtidigt, drakar som helt plötsligt ska döda alla man känner. Är inte det att tjaffsa?

Sätt in det i en mening:
"Men orka den där uråldriga och allsmäktiga draken som alltid kommer hit och tjaffsar. Jag skulle vilja ge honom så han teg. Men det går inte, för han är lite större och hungrigare än mig."

Eller som Irenicus hade sagt:
"Enough of this. Must I be interrupted at every turn?"

gillar den fortfarande: )


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Ser OK ut, men jag undrar varför alla MMO-filmer/cinematics/trailers alltid har drakar i sig?

Medlem

Grafikmotorn ser ju ut som Guild Wars men med lite extra bloom, typ.

Animationer, grafik osv är identiskt.

*EDIT*
Guild Wars äger, dock.

Medlem

älskade först GW. Kommer definitivt att älska 2an ännu mer

Medlem

Nice video! konstig klass näst sist dock haha...


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Blir nog att man köper GW2. Svårt att motstå när det inte är någon månadskostnad.

Medlem

GAH! Fyfan vad jag vart sugen på det här! Gillade verkligen GW så det här blir nog ett köp

Medlem

Eftersom man gillar ettan med alla tillägg och allt, så måste detta även bli ett givet köp när det väl kommer. Tur att det har flyttats fram så man hinner med att göra allting i ettan, innan de kanske lägger ner det? Någon som har hört nå rykten hur det blir med ettan om det fortfarande går att spela när tvåan kommer?

Medlem
Medlem

Såg lite mer ut som ett riktigt MMO och inte något instnacebaserad tjaffs igen. Men men återstår att se hur det blir med den saken.


signatur

P.L.U.R

Medlem

Fick rysningar, älskade ettan enormt. Fixa de sega spring-animationerna så kommer detta bli underbart

Inaktiv

kan det komma snart eller, så kan man sluta gå ut och låsa in sig på rummet.


signatur

a"C"RED -

Medlem

Tänker verkligen inte köpa något mer av NCsoft

Avstängd
Skrivet av Mikaelh:

Grafikmotorn ser ju ut som Guild Wars men med lite extra bloom, typ.

Animationer, grafik osv är identiskt.

*EDIT*
Guild Wars äger, dock.

Jag vill ha det, nu! Miljöerna i Kryta ser ju skitfina ut. Verkar som att det faktiskt har hunnit bli lite förändringar på 500 år (eller var det 400?).

Grafikmotorn ser, som du säger, dock inte så mycket snyggare ut, men men.

Inaktiv

Tror nån mer än mig att detta kan bli bättre än Aion Online?!

Medlem
Skrivet av SorbP:

Såg lite mer ut som ett riktigt MMO och inte något instnacebaserad tjaffs igen. Men men återstår att se hur det blir med den saken.

Världen ska vara öppen i GW2.

*EDIT*
"De pratar om sig själva. Första rasen: Jag är bäst; Andra rasen; Böh, jag är bäst, vekling. Och repetera."
/Hampus sammanfattning av nyheten

Det fick mig inte att känna mig särskilt engagerad i trailern. ;/

Inaktiv
Skrivet av Basketigge:

Tur att det har flyttats fram så man hinner med att göra allting i ettan, innan de kanske lägger ner det? Någon som har hört nå rykten hur det blir med ettan om det fortfarande går att spela när tvåan kommer?

Guild Wars 1 kommer att rulla på som vanligt efter GW2 släpps med events (Halloween, Jul etc) som vanligt

Medlem
Citat:

Njae, jag ville mest väga upp min kärlek för spelserien så jag inte låter för vinklad!

Men samtidigt, drakar som helt plötsligt ska döda alla man känner. Är inte det att tjaffsa?

Sätt in det i en mening:
"Men orka den där uråldriga och allsmäktiga draken som alltid kommer hit och tjaffsar. Jag skulle vilja ge honom så han teg. Men det går inte, för han är lite större och hungrigare än mig."

Eller som Irenicus hade sagt:
"Enough of this. Must I be interrupted at every turn?"

Så ditt försök att inte låta alltför mycket som en guild wars fanboi gör så att du istället framstår lite som ett bittert & ironiskt wow-fan istället?

Jag tror GW2 blir skitbra (ja mkt bättre än Aion som jag oxå spelar) Även om inte gw var först med Drakar och tjaffs (och det var inte WoW heller vars nya expansion OXÅ har en elak Drake som vill ta över världen och tjaffs???)

hehe, happy times.. synd att det tar så förbannat lång tid att utveckla spel..


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Drake och minipluttras. :/ VARFÖR alltid dessa minipluttar. Man skulle stampa på dem och de skulle dö, om de inte har AC på 4000 då...


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

"[...] fight for our Queen"? Epic.
Fett solklart köp.
Kommer nog spela human (först iaf), bara för att.


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

*EDIT*
"De pratar om sig själva. Första rasen: Jag är bäst; Andra rasen; Böh, jag är bäst, vekling. Och repetera."
/Hampus sammanfattning av nyheten

Det fick mig inte att känna mig särskilt engagerad i trailern. ;/

Håller med, förstörde trailern rätt mycket.

Dessutom så ser det inte så seriöst ut, liknar mera en msn konversation.

Medlem

Han vargsaken lät som den fyllo dvärgen i Dragon Age.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Givet köp! Blir att köra Asura, men i väntan får jag väl nöja mig med min everlasting tonic i första spelet.

Medlem

Mycket inbjudande måste jag säga. Alltid gillat ettan men dessvärre inte lagt allt för många speltimmar på det.

Inaktiv

Blir ett självklart köp, och hoppas dom inte har level cap lite gåg som i första; lvl 20


signatur

CZorg will rise again...

Medlem

Ser faktiskt intressant ut. Minns att jag testade ett demo av ettan, men att jag inte fastnade riktigt, men vi får se. Jag kommer definitivt att testa tvåan.


signatur

Murphy's lag är min ofrivilliga livsfilosofi.

Medlem

VILL HA!!!! Håller liter med om att grafiken kanske kunde ändrats lite men ser fram emot det som in i! Ska lätt köra Norn xD

12
Skriv svar