Borderworlds registrerat

Robot
Medlem
Borderworlds registrerat

Låter mer som ett Borderlands MMO
(läs: WORLD of Warcraft)


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem
Medlem

Var det bara jag som tyckte Borderlands var jäkligt monotont?


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem
Skrivet av skauninG:

Var det bara jag som tyckte Borderlands var jäkligt monotont?

Klart det är monotont, det är ett hack 'n slash i fps-form

Medlem

Hundra på att det blir ännu ett misslyckat MMO spel!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

så länge spelet inte kommer kosta i månaden eller som hellst att man måste spendera krona hit å dit för "special" vapen å jävelskap så är jag nöjd. Fler spel borde vara som bordelands, fast mer möjjligheter borde finnas. olika armors för olika miljöer etc. Mitt betyg för borderlands är 10/10
å jag har full tillit till dom. bara sitta å hoppas å be utav fan att det inte kommer kosta och att så mycket folk som helst kommer att kunna spela å roa sig med det.

Inaktiv

Inte bara jag som tänkte på "World of Borderlands" så fort jag läste rubriken då...

Inaktiv

Låter ju som ett MMO, men tyckte Borderlands kändes som ett MMO från början... All meningslös item grindande och monotona uppdrag. Var som ett MMO fast utan alla andra spelare.

Inaktiv

Hehe riktigt bra! Spelet i sig är helt obeskrivligt. Gillar att nya spel får chansen!

Medlem

Inget MMO-crap tack.
Det som jag och polarna hellre lirar (och lägger slantar på!) är ruggigt skoj split-screen co-op.

Medlem
Skrivet av Nemo:

Inget MMO-crap tack.
Det som jag och polarna hellre lirar (och lägger slantar på!) är ruggigt skoj split-screen co-op.

Kunde inte sagt det mycke bättre själv.


signatur

Raukkastning är min sport! Länge leve Gotland!

Medlem

Usch, Borderlands va tråkigt som fan


signatur

Game long and prosper

Medlem

skulle bli coolt om man kunde åka olika sorters fler fordon än bara bilarna, typ flygfordon, rymdskepp, svävare, motorcycklar ect..
Och sen fler sorters områden än öken och berg skulle ju vara nice och sen kanske nåt mera futuristisk sci-fi high tech städer också skulle vara nice.

Medlem

Skulle faktist kunna se Borderlands som ett riktigt bra MMO. Spelet i sig har ju en jävligt bra känsla och schysst miljöer. Men som sagt tidigare här, är väldigt monotont.
Fast skull de bara kunna göra bra story av det hela, roliga uppdrag, lite mer variation på miljöerna. Då skulle jag helt klart testa det.

Medlem
Skrivet av skauninG:

Var det bara jag som tyckte Borderlands var jäkligt monotont?

Nä. Me to!

Medlem

Borderlands var kul en gång, men det var alldeles för enkelt och man klarade spelet på level 35 när det finns 50 levlar:down:
Blir för enformigt för att spela det en gång till...

Inaktiv

MM0? Tyckte ju Borderlands va kul dom första timmarna sen vare ju bara samma sak om och om igen

Medlem

Alla spel blir ju samma sak om och om igen, tids nog. Alla FPS handlar om att skjuta fiender, med ca 10oilka vapen och typ 3 typer av fiender + boss. Ett bra spel erbjuder bra story, fin DLC och självklart kul fiender och banor. Borderlands håller enligt mig iaf för en genomspelning (splitscreen co-op) med varje klass till level 45-50 iaf, bara för att det är kul. Sen märker man också att karaktären utvecklas, vapnen förändras etc. sånt jag saknar i många andra spel...

Dock vet jag inte om jga skulle gilla ett MMo, risken är att det tappar altt nöje. Bort med miljoner vpen, fram med 10standardmodeller, bort med fiender/bossar du kan klara själv, fram med instans-bossar som kräver 50+ personer. Urk...

1
Skriv svar