Helgens digitala erbjudanden vecka 49

Medlem
Helgens digitala erbjudanden vecka 49

Vad har politik med fz att göra? xD

Du skriver alltid nåt roligt/konstigt i dina artiklar, Hampus. Oftast kan jag se redan på texten under rubriken på förstasidan att det är du som har skrivit nyheten.

Bra eller dåligt? Jag vet inte. ^^

Medlem

Inget som lockade direkt. Ville ju ha Mass Effect till ett rabatterat pris. Fast det dröjer väl då det inte var längesedan det var någon REA på det.

Inaktiv
Skrivet av ThomasT:

Inget som lockade direkt. Ville ju ha Mass Effect till ett rabatterat pris. Fast det dröjer väl då det inte var längesedan det var någon REA på det.

Yepp, väntade mig att det skulle dyka upp på Steam-rean som nyligen var, men icke.

Medlem

Hälsa "mjau-purr" till katten från mig ^^


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

Medlem
Skrivet av FZ:

(Min katt hälsar mjau-purr.)

Är du säker på att det är en katt? Det kanske är en Druid i Travel Form?


signatur

Kan du läsa detta så har jag lärt mig att använda en Signatur. /cheer

Medlem

Kan annars tänka mig att sälja mass effect för en hundring om ngn är intresserad)=

Medlem
Skrivet av ThomasT:

Inget som lockade direkt. Ville ju ha Mass Effect till ett rabatterat pris. Fast det dröjer väl då det inte var längesedan det var någon REA på det.

Ett av de bästa spelköpen...nä det absolut bästa spelköpet jag någonsin gjort när jag hovade in det på steamrean. Hoh sugen på att köra igenom det en 3:e gång nu :).

Medlem

haha fy fan va söt katt, nu måste jag jaga upp min egna och gosa liteeee mjao purr fy fan

Medlem
Skrivet av Araxnoid:
Skrivet av FZ:

(Min katt hälsar mjau-purr.)

Är du säker på att det är en katt? Det kanske är en Druid i Travel Form?

Uhauhauhuaha, ja. Fast nej.


signatur

SneL fezt heSt

Medlem

Whoah, Incoming? nostalgitripp! Fast jag har ju det i orginal liggandes hemma

Medlem

hmm.. skall man testa tuttraider?

*funderar*
*funderar mer*

eh.. nä..


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Vad har politik med fz att göra? xD

Du skriver alltid nåt roligt/konstigt i dina artiklar, Hampus. Oftast kan jag se redan på texten under rubriken på förstasidan att det är du som har skrivit nyheten.

Bra eller dåligt? Jag vet inte. ^^

Klart en bra sak! Underhållande spelnyheter, det är iaf vad jag är ute efter när jag surfar mig in på denna sida.

Medlem

Kan man köpa Incoming fortfarande? Köpte det för att se vad voodo3 kunde prestera. Eller... det kanske följde med kortet? Jo så kanske det var.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Medlem

Blev ett köp av, som ovanstående skribent så fint nämnde det, tuttraider. :>

Blir att spela igenom det i helgen nu mellan plugg-passen då, tror jag


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Skulle tro att L4D 2 reas ut för 50% i julhelgen på Steam så sätter en beställning då


signatur

Det var detta...

Medlem

Lite udda att gissa spel tävligen på direct2drive.co.uk kräver att man måste bo i usa.

1
Skriv svar