Speltoppen för november

Robot
Medlem
Speltoppen för november

så cod har alltså sålt bättre på ps3 än på xbox i Sverige , nice

Inaktiv

Wii fit plus... Många smala människor snart alltså, va bra för dom som åker buss, slipper dom trängas.

Inaktiv
Skrivet av fanboyen:

så cod har alltså sålt bättre på ps3 än på xbox i Sverige , nice

Behöver inte stämma, det finns många leveranser som icke märks upp.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem
Skrivet av fanboyen:

så cod har alltså sålt bättre på ps3 än på xbox i Sverige , nice

ja det är trevligt! Snackat med en hel del svenskar så det har känts att det sålts riktigt bra. Level 58 and going strong!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av Tpiom:
Skrivet av fanboyen:

så cod har alltså sålt bättre på ps3 än på xbox i Sverige , nice

Behöver inte stämma, det finns många leveranser som icke märks upp.

Av det antalet leveranser/sälj man har fått ihop till den här listan, är jag rätt säker på att det INTE skulle se annorlunda ut med dem saknade leveranserna inräknade.

Det är bara att gratulera Sony som nu tycks vara den populäraste next gen consolen i Sverige. Räknar självklart inte med Wii som jag anser inte passar in i den definitionen.

Inaktiv

Räknar dom med alla Call of Duty olika editions? Finns ju spel i dom också och det är dessutom dyrare till xbox 360.

Medlem

Och hur många ex av MW2 har gått via till exempel Steam eller G2play, som ej syns på denna lista?

Medlem

asså mw2 sålde ju mer på ps3 för att xboxarna är snåla fan som laddar ner det och inte vågar lira online.

Medlem

Kul att se att både ps3 versionen av MW2 och AC2 sålt bäst, hoppas utvecklarna ser detta och får upp ögonen för ps3 exklusiva titlar då det trots allt är dom som brukar bli bäst i grafiken.

Medlem

2010 lär bli året då p3 tar över.

Medlem
Skrivet av lvitriol:

Wii fit plus... Många smala människor snart alltså, va bra för dom som åker buss, slipper dom trängas.

Tjejerna får inte hålla på med Wii fit för mycket bara, trådsmala tjejer är inga bra grejer,
en tjej ska ha fina former enligt mina normer...

1
Skriv svar