XP eller VISTA?

Medlem
XP eller VISTA?

Sedan Vista hade sin release så har det inte varit allt för populärt, folk klagar på att det är buggigt och segt, och att de får spelen att prestera långsammmare. Själv så finner jag dessa kritiska sägelser sanna, men vad tycker ni?


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

När XP till slut börjar likna ett bra OS så kommer ett nytt. Jag förstår inte poängen riktigt.

Medlem

Flyttad


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

Jag har XP Pro på en HD och Vista Ultimate på en annan, och jag testar dem med samma program och spel och det funkar lika bra. Har inte haft något problem överhuvudtaget...

Inaktiv

Anledningen till att microsoft vill ha ett nytt OS är ju att de vill tjäna pengar och inte att det behövs.

Inaktiv

Xp Pro är förstahandsvalet och Vista 32 bit det andra valet. I dagsläget that is.


signatur

Bra kylning IsTheShit

Inaktiv

Ny dator idag med vista förinstallerat, nu har jag äntligen fått tillbaka xp för jag orkade inte med vista, segt och buggigt precis som du skrev i topic

Medlem

Kör xp på en 2 år gammal dator men byter jag blir det Vista!!
Xp hade också sina mindre roliga finesser till en början8)


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Inaktiv

Vista har fått för mycket av Botox i fejjan. Känner mig inte hemma i Windows längre. Ta bort S;et bakom Windows och kalla det bara för Window. Ärligt talat. Sen att kalla det för Vista. Varför inte kalla det för Fort Knox eller Knox. För dess idiotförklarade säkerhets förfrågningar hela jävla tiden. Så som att trycka ALT+F4 fungerar inte i Vista, för att det ses som ett säkerhets brott. Ärligt talat. Till och med namnet Fart hade gett en bra bild av vad för slags skit Vista är för nått. Näh. Tacka vet jag XP. Sen att inte Dx10 inte fungerar på XP-versionen. Gör mig inget. Crysis suger ändå och det finns faktiskt inga andra spel ute på marknaden som kräver Dx10. Så jag ger Microsoft en fart rätt in their fejs för Vista-versionen. Skall iaf köpa mig ett 8800-kort efter jul. Det gör iaf ingen skillnad i min datorhantering. Men att punda ut 10000kr för 8800-kort och Vista. Är för mycket pengar för en som har ett liv kvar.


signatur

}{arry }{eck

Inaktiv

går ju att stänga av dessa förfrågningar...
men änå windows slutatde jag körqa för längesedan fungerar ju utmärkt att spela på linux!

www.opensuse.org

1
Skriv svar