automatisk ändring av bildstorlek i firefox?

Medlem
automatisk ändring av bildstorlek i firefox?

om jag tittar på en bild i firefox som är större än bildytan så krymps den automatiskt ner, och det tycker jag är störigt.
Har inget emot att scrolla för att se hela, så hur stänger jag av detta? letat i menyerna i ff men hittar inget : (

och en annan sak jag tänkt på;
skulle vilja ha ett program som visar hur ofta och hur länge jag använder olika applikationer.
tex kan den visa hur många timmar winamp, wow, msn, ut3 osv varit igång. finns det något sådant?

Medlem

1. Har jag inget svar på.
2. Om jag inte minns fel så finns det ett plugin till WindowBlinds (har för mig det heter så) som ska kunna visa detta.

Medlem
Skrivet av Zlampan:

om jag tittar på en bild i firefox som är större än bildytan så krymps den automatiskt ner, och det tycker jag är störigt.

Klicka en gång på bilden så blir den i full storlek.


signatur
Inaktiv

Finns en massa plugin till Firefox men mig veterligen ingen som gör det du efterlyser. Däremot är det nästan bättre att den går upp i anpassad för att man sedan med en klickning på bilden får full storlek om man vill. Egentligen bättre att ha det som det är.


signatur

Bra kylning IsTheShit

Medlem

jag skulle hellre vilja att den startade i full storlek och att den krymper efter att man klickat. men det är ingen big deal antar jag. så skitsamma ;P

tack för svaret på min andra fråga Qrush, ska kolla upp det

1
Skriv svar