Stor Age of Conan-patch på gång

Robot
Medlem
Stor Age of Conan-patch på gång

Att de inte gett upp på det skitspelet vid det här laget...

Medlem

Ett guild. Guildet. Ditt guild.

=P


signatur
Medlem
Skrivet av Cane:

Att de inte gett upp på det skitspelet vid det här laget...

Sluta säga vad jag tänker!

Medlem

Jag kommer aldrig börja spela det där spelet någonsin igen, inte efter vad jag fick gå igenom de första veckorna.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

Det var riktigt tråkigt när jag lirade trial...


signatur

Have a good time!

Medlem

Tycker förövrigt att de borde fortsätta på sin Dreamfall franchise. Den var GRYM! Ett av de spel med mest känsla jag spelat är utan tvekan Dreamfall 2. Ett riktigt konstverk mer än något annat!


signatur

Have a good time!

Medlem

Era negbollar, speler har förbättrats...

Medlem

Lirade det för några månader sen för att ge det en ny chans. Saker hade verkligen blivit bättre MEN där va något som saknades. Fick aldrig nån bra känsla av att spela det. Kunde inte sätta mig in i spelvärlden :/

Medlem
Skrivet av Red_warning:

Jag kommer aldrig börja spela det där spelet någonsin igen, inte efter vad jag fick gå igenom de första veckorna.

fick gå igenom? jisses låter som du fick uppleva en traumatisk upplevelse=P, de e ett spel grabben (desutom ett ganska bra sådant).

Medlem
Skrivet av Brain:

Tycker förövrigt att de borde fortsätta på sin Dreamfall franchise. Den var GRYM! Ett av de spel med mest känsla jag spelat är utan tvekan Dreamfall 2. Ett riktigt konstverk mer än något annat!

Samma gäng som ligger bakom Dreamfall som Secret World. Vore idé att hålla ögonen på det.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Härligt! har 2 lvl 80s på fury och tycker spelet har varit roligt sedan launch. Kommer lätt börja igen!

Skrivet av Cane:

Att de inte gett upp på det skitspelet vid det här laget...

Vad töntigt sagt.:down:


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Cane:

Att de inte gett upp på det skitspelet vid det här laget...

Vad töntigt sagt.:down:

Cane har ju rätt. Är inte bara ett skitspel, det är ett förbannat skitspel.


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Får väll börja lira igen då snart.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Men Dubbelpost...

Medlem

Spelar Darkfall istället. Fick en gratistur igen med min gamla TOS och det AoC var forfarande lika träligt [pun intended] och tråkigt.
Nej fy fan.

Medlem

Spelade Age of Conan ett tag. Spelet i sig var ganska kul, men det var inga av mina kompisar som spelade så jag tröttande lite.

Medlem

Roligt att höra=)

Medlem
Medlem

roligaste stridssystemet i något mmorpg hitills.

även en helt underbar känsla i kontrollerna när man springer runt. underbar musik och dessutom skitsnyggt!

Dock en aning ont om spelare vilket är det enda riktigt negativa jag har att säga så långt (bara lvl 27 ännu)


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Soulless:

roligaste stridssystemet i något mmorpg hitills.

även en helt underbar känsla i kontrollerna när man springer runt. underbar musik och dessutom skitsnyggt!

Dock en aning ont om spelare vilket är det enda riktigt negativa jag har att säga så långt (bara lvl 27 ännu)

Beror på vilken server du lirar.

Fury PVP
Crom PVE
Aquolina PVP-RP

Dessa är de 3 mest befolkade servrarna...resten har jag ingen aning om.

Medlem

Jag ser fram emot the secret world, tror det kommer bli en höjdare. Dreamfall är också ett av mina favoritspel. Synd att Age of Conan snavade lite. Dom försökte göra för mycket nytt.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Det här spelet fick en Age of Fail, och sedan la jag ner det.
Ett år för att se om skiten blir bättre ska räcka, nu är broarna brända.

Medlem

Ser inte varför folk slänger ur sig "Det är ett skitspel" som om det vore kall hård fakta snarare än en åsikt. Istället borde ni negative gossar (och gossinnor) säga "JAG tycker att det är ett skitspel.". På så sätt förlämpar man inte känsliga Funcom fanboys som mig själv och alla lever lyckligt


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem

Om man inte spelat sedan innan maj är spelet helt klart värt att testa igen. Den stora nackdelen med spelet imo är avsaknaden av roligt solo content på level 80 så det finns inget skäl att logga på om man inte vill raida (eller pvp då).

Medlem

Game over!


signatur
Inaktiv
Skrivet av Slashgibber:

Ser inte varför folk slänger ur sig "Det är ett skitspel" som om det vore kall hård fakta snarare än en åsikt. Istället borde ni negative gossar (och gossinnor) säga "JAG tycker att det är ett skitspel.". På så sätt förlämpar man inte känsliga Funcom fanboys som mig själv och alla lever lyckligt

Varför upprepa vad som redan har sagts 200 gånger lik en trasig grammofon?

We get it, ok?

Medlem

Enda online spelet som har varit lika roligt från lvl1-maxlvl. Dvs det ENDA online spelet som man orkat maxa med 2 göbs tom. Tätt efter kommer Dungeons & Dragons online. Dom som inte gillar AoC är sådana som inte klarar av avancerade kontroller Och som inte uppskattar nya och innovativa ingredienser i spel. WoW e bara för barnsligt dessutom alla spel som är så gott som raka kopior på wow e inte mkt bättre dom. Trista så man somnar innan man loggat in...

Medlem

Jag har tjört Aoc från start och har 2 level 80 med T2 gear.Alltid lika roligt att läsa när sådana som inte lirat Aoc sen relisen utalar sig om spelet.som desutom alldrig ens nåde endgame.Som om dom skulle veta nått som vi som spelar inte vet!.Klart att alla får ha sin mening om vad dom tycker är bra.jag spelade wow i nåra år med men det spelet har ju blivit sönder patchat totalt så och att någon kan påstå att det 8 år gammal spelet fortfarande är en hitt är för mig ett mysterium.eller så beror det på att dom inte kan eller har förmåga att klara och sätta sig in i något annat spel.stana där ni är vi vill inte ha och Klarar oss bra utan allvetare som er.

12
Skriv svar