Nerladdnings problem!!!

Medlem
Nerladdnings problem!!!

Hej fellow FZ members...
Jag höll på att nerladda lotro clienten.. för jag ska börja spela igen, men vid 75% ( hade laddat ner i några timmar då) så plötsligt pajade nerladdningen. Efter det så failade min nerladdning o cancellades, jag försökte igen med retry men det skapades bara en ny fil, exakt samma ( alltså på 1 %)som den ja höll på att ladda ner.. fast från början, i samma långsamma tempo. Kan nån, hjälpa mej genom att ge mig en snabb o tillförlitlig sida med nerladdning av lotro (hela) clienten.

Vore väldigt tacksam om ni kunde göra detta, eftersom jag är sjukt trött på fileplanet :evil: och sidor med korrupta filer.

PS: jag har spelet men skivorna är totallt borta i min enorma källare med skit
Sorry om medelandet kanske hamnade i fel sektion.

Hälsningar från Ciazo,
8)

Medlem

Härifrån ska du kunna tanka ner klienten, står dock att du inte får med allt ;

http://forums.lotro.com/showthread.php?&postid=614850

Har själv inte laddat ner klienten, men det ska vara full size och förhoppningsvis ska det gå snabbt


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

tyvärr ingen high resolution som ja villha... får se om det är så mkt i skillnad.. men om nån vet en high resolution skulle det vara najs ^^

Medlem

great, hittade en high res tack

Medlem

Oh,, Faen... Det var tydligen en US version jag laddade ner... iaf får köra trial på US då, Men vet du en motsvarande version av den länken du gav mig, EU ist för US? den nerladdningen ja gjorde var tydligen skitbra , 500 kb/ sec

1
Skriv svar