Nästa Medal of Honor i Afghanistan

Inaktiv
Nästa Medal of Honor i Afghanistan

Kan väll bli nå bra av det här!

Medlem
Skrivet av realin:

Kan väll bli nå bra av det här!

Ja, men åtminstone jag blir lite ledsen inombords.

Medlem

Hm... jag fastnade aldrig för denna serie, spelade CoD när jag ville ha en twitch shooter. Nu när cod spårat ur så blir jag nyfiken på andra shooters. Kan detta bli något till PC tro?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Mycket intressant

Medlem

Första reaktionen: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Efter vidare läsning förstärktes bara intrycket. Dice? Ja tack!


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

DICE för MP == Dedikerade servers == DET FINNS HOPP!

Medlem

Fan! Jag som hade hoppats på ett modernt nord och syd. Ett fd USA som ligger i ruiner efter år av inbördeskrig. Tuffa strider i ett översvämmat New Orleans. Vinterstrider i ett övergivet New York. Pansarslag på prärien mellan de få kvarvarande stridsvagnsenhetrna. Lönnmörda nords korrupta president.
Det hade varit nåt i stället för ännu ett sketet propaganda spel som visar hur odjuren från amerika återigen "räddar" världen!

Medlem

Hurra!


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Första tanken var nog åt hållen 'OMG Copy+paste!!', men tänker sedan tillbaka på ett fantastiskt spel som en gång i tiden betydde mycket för mig och gick under namnet Medal of Honor: Allied Assault.
Törs jag hoppas på att serien når samma topp igen? Airborne var inte jättelångt ifrån, men fortfarande inte önskvärt nära. Å andra sidan var det just i multi där MoHAA sken som starkast, ett namn som DICE bakom inger ändå försiktig optimism.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem
Medlem

härligt! älskade moh spelen och älskade battlefield spelen. Men det blir förstås en konsolport till PC som vanligt och inte gjorda för PC som de spelen var innan. Men det kommer bli skitkul för det, hoppas bara det inte blir en matchmaking flopp igen.

Medlem

Vad ni var vitsiga då FZ

Kan bli bra det här om de verkligen tar det på lika stort allvar som de säger.

Medlem

gött o se! Otroligt

Medlem

Yes, detta låter ju riktigt nice.

Medal of honor Allied Assault står fortfarande högt på listan! Jag minns när det släpptes, underbar grafik och känsla och ett ljud som var ljusår bättre än det mesta som fanns då.

Mohaa var för övrigt trendsättande och Call of duty serien är ursprungen från Mohaa:S grunder.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Det blir nog intressant längtar till det kommer kanske blir ett av bästa krigs spelen nästa år

Medlem

låter trevligt... men jag hade hellre spelat som taliban, vore tuffare...

Medlem

Det här verkar riktigt intressant!

Air
Medlem

Började undra här om dan, vad tusan som hade hänt med Medal of Honor serien ^^ .

Medlem

Singleplayer i Medal of Honor har alltid varit underbart, och nu när DICE står för multiplayer så kan man inte låta bli å hurra

Inaktiv
Skrivet av Tybalt:

Hm... jag fastnade aldrig för denna serie, spelade CoD när jag ville ha en twitch shooter. Nu när cod spårat ur så blir jag nyfiken på andra shooters. Kan detta bli något till PC tro?

Nu när modern warfare spårat ur menar du? För.. det heter inte ens CoD längre

Medlem

Afghanistan... Kunde de inte valt en intressantare plats.

Medlem

Fan då.. Ännu ett spel som utspelas i en extremt tråkig miljö..

Medlem

Spelar hellre som en afghan så jag kan få skjuta lite amerikaner, annars så nej tack. Är så otroligt trött på alla dess spel som tar plats i öknen.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

DICE :), nu blev jag riktigt glad!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Skrivet av Whimsical:

Afghanistan... Kunde de inte valt en intressantare plats.

Ja som Sverige.


signatur
Medlem

Mohaa -> Cod1 -> Cod4 -> Moh68?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av smuts:

Första reaktionen: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Efter vidare läsning förstärktes bara intrycket. Dice? Ja tack!

hÅLLER MED DIG TILL 110%:up: jaaaaaaaaaa:up:

Medlem

Medal of honor <3

Medlem
Skrivet av Heat:
Skrivet av Tybalt:

Hm... jag fastnade aldrig för denna serie, spelade CoD när jag ville ha en twitch shooter. Nu när cod spårat ur så blir jag nyfiken på andra shooters. Kan detta bli något till PC tro?

Nu när modern warfare spårat ur menar du? För.. det heter inte ens CoD längre

Eh,... jo?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

123
Skriv svar