Nästa Medal of Honor i Afghanistan

Medlem

Har bara tyckt om ett Medal of Honor spel, med tanke på hur många delar i serien det finns så är det verkligen fjuttigt.

Men om Dice står för multiplayer delen så finns det alltid ett gott hopp ju


signatur

Game long and prosper

Medlem

Ett nytt krigs-spel för DICE att utveckla. Kul!


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Skrivet av Jonny:

Fan! Jag som hade hoppats på ett modernt nord och syd. Ett fd USA som ligger i ruiner efter år av inbördeskrig. Tuffa strider i ett översvämmat New Orleans. Vinterstrider i ett övergivet New York. Pansarslag på prärien mellan de få kvarvarande stridsvagnsenhetrna. Lönnmörda nords korrupta president.

Jag hade köpt det.:up:


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

inte matchmaking.. inte matchmaking.. inte matchmaking...

jag orkar inte längta efter uppfuckade spel som t ex MW2

Medlem

Nice, va riktigt glad vid Medal Of honor Allied Assault för många herrans år sen :), pacific assault va inte tokigt hellr..

Trevligt med ett nytt spel i serien

Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av Jarulf:
Skrivet av Tommy_h:

Ehm vad jag vet så får du inte ha hår längre än typ 2cm i armen, iaf inte i sveriges och skägg med mera ska rakas hela tiden?!

Du verkar ha stenkoll

Är det inte så då? Mina kompisar som gör lumpen får då inte ha långt hår eller något iaf?!

Du bara gissar eller hur? hahaha jösses.


signatur
Inaktiv
Skrivet av gorman:
Skrivet av habben187og:
Skrivet av Lanparty:

Men vadå 360 och PS3.. kul.. då får vi PC lirare lida i detta spel också..

Men när ska ni PC användare ge upp?????, sluta för f-n att envisas med stenålders burkarna. Börjar ni inte tröttna på att gång, på gång, på gång tjata om usla portningar? Jag är säkert inte ensamen om att ha tröttnat på att höra er iaf!

stenåldersburkarna? du vet väl att xbox o ps3 har ett antal år på nacken o på PC kommer det ny teknik kontinuerligt som sätter standarden på din lilla konsol. Som tex SSD-diskarna som kommer sitta i varje PC-burk i framtiden o till slut även i nästa generations konsol, som just det ja, PC marknaden fixade åt din lilla konsol.
Trött på er konsolkids. PC är för gamers, konsol för kids, kom ihåg det

Märkligt att det inte släpps nåra spel till PC om det nu är som du säger, att "office lådan" är till för gamers, HAHAHAHA! Tycker ni ska tagga ner och använda skiten till att skriva i Word med! Ni kommer ju ändå alltid att ha stortitlar som Harpan, Ms Röj mfl, & det är fan inte fyskam.:up:

Medlem
Skrivet av Lanparty:

Men vadå 360 och PS3.. kul.. då får vi PC lirare lida i detta spel också..

PC-spelen är döda, inga PC-ägare köper spel längre, ALLA är pirater. Kolla bara på försäljningen av nya COD-spelet...


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Smaklöst att göra spel om en pågående konflikt, i synnerhet om det är ensidig propaganda och inte skildrar båda parter neutralt.

Medlem

"är den kakburk du njuter mest av" - Really? Lite bättre än så kan du allt


signatur
Medlem
Skrivet av habben187og:
Skrivet av gorman:
Skrivet av habben187og:
Skrivet av Lanparty:

Men vadå 360 och PS3.. kul.. då får vi PC lirare lida i detta spel också..

Men när ska ni PC användare ge upp?????, sluta för f-n att envisas med stenålders burkarna. Börjar ni inte tröttna på att gång, på gång, på gång tjata om usla portningar? Jag är säkert inte ensamen om att ha tröttnat på att höra er iaf!

stenåldersburkarna? du vet väl att xbox o ps3 har ett antal år på nacken o på PC kommer det ny teknik kontinuerligt som sätter standarden på din lilla konsol. Som tex SSD-diskarna som kommer sitta i varje PC-burk i framtiden o till slut även i nästa generations konsol, som just det ja, PC marknaden fixade åt din lilla konsol.
Trött på er konsolkids. PC är för gamers, konsol för kids, kom ihåg det

Märkligt att det inte släpps nåra spel till PC om det nu är som du säger, att "office lådan" är till för gamers, HAHAHAHA! Tycker ni ska tagga ner och använda skiten till att skriva i Word med! Ni kommer ju ändå alltid att ha stortitlar som Harpan, Ms Röj mfl, & det är fan inte fyskam.:up:

http://www.webhallen.com/list.php?avd=1&konsol=5&genre=330

Nej det släpps absolut inga spel:/
Man lirar hellre på en 360/PS3 som inte klarar av 60 fps med minst 30-40 ping online och sämre grafik.


signatur

<3

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av Lanparty:

Men vadå 360 och PS3.. kul.. då får vi PC lirare lida i detta spel också..

PC-spelen är döda, inga PC-ägare köper spel längre, ALLA är pirater. Kolla bara på försäljningen av nya COD-spelet...

Nja, med ett nytt matchmaking-system istället för dedikerade servrar så måste nog även PC-piarter köpa spelet för att kunna spal online. Så att MW2 säljer bra på PC bevisar väl snarast hur illa det är med piratverksamheten?
Sen är det väl trevligt att årets största casual-spel (som går multiformat) säljer bäst till PC, vad säger det då?

Pricksäkerheten med de vapnen gör ju att en aimbot inte kan anses som fusk, det är ju sinnessjukt. Hela spelet var ju ett skämt gentemot alla som försökt spela seriöst, på Pc eller konsol. Vi ser ju också vilka som tycks gilla det... XD

Sen är det bara helt rätt med 18+ och skäggiga män i fronten, länge sedan man såg manliga män. Eller så handlar det om att utvecklarna inte varit så sjukt lata, flintskalliga personer utan ansiktshår är ju långt mycket lättare att rendera och till och med gamla PC-burkar kan köra sådana spel.

Vi vill se manliga huvudpersoner med hår på sitt huvud och även ansiktsbehåring när det behövs. Sen får de väl optimera spelet lite mer så även en gammal P4 kan spela det trots alla tunga grafiska effekter som hår skapar. Skägg FTW!
http://www.jesper.nu/lankar/internet/5952-_10_mycket_goda_ska...

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av Lanparty:

Men vadå 360 och PS3.. kul.. då får vi PC lirare lida i detta spel också..

PC-spelen är döda, inga PC-ägare köper spel längre, ALLA är pirater. Kolla bara på försäljningen av nya COD-spelet...

MW2 ligger i topplistan, kolla på vilket format den säljer bäst.
OOOPPS!
gå tillbaka till din konsol kid

Medlem

Jag hoppas det blir lite som Army of Two attm an spelar någon form utav rutten Mercenary. Så kan man göra vad som för pengar, tyckte det var lite stuk på det i teaser trailern faktiskt.

Snubben med det enorma skägget såg inte direkt ut som Regular army.


signatur

P.L.U.R

Medlem
Skrivet av ro:

Jävla skillnad på lumpen och utlandsstyrkan. Jävla skillnad på att vara stationerad på en bas eller ligga ute i sandlådan.
Det finns gott om skäggiga västerländska män i Afghanistan, både bland svenskar o resterande nationaliteter.. (Jag skulle nog gå så långt som att säga att svenskar o norrmän är överrepresenterade när det kommer till skägg).

Exakt så, håller med dig. Tycker de lyckas höja realismen ett snäpp om de bestämmer sig för att köra med skäggsnubben man såg på bilden!
Snacket om lumpen från tidigare talare är way off eftersom det i det läget handlar om att stöpa (om) alla i samma form och därigenom få till en extrem likformighet (enligt "likformighet är vackert!").
Skulle tro att diverse specialförband som är stationerade i stridsområden har lite annat att tänka på än benhård ansiktshårsdisciplin.

Blir sköj det här!


signatur

www.SpecialLuftvapen.se -- helautomatiska luftvapen (4,5 mm)

www.xsys-clan.se

Medlem

Släpps till konsol också? JA! ZZzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzzzzz


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Inaktiv

Haha Usas special Forces, spelar inte roll villka är ju ett gäng kärringar som inte ens kan göra nåt vettigt.

Inaktiv

Haha Usas special Forces, spelar inte roll villka är ju ett gäng kärringar som inte ens kan göra nåt vettigt.

Inaktiv

Skägga mig hit och skägga mig dit, det går modetrender även i världens krigsmakter. Specialförband (NinjasealsOMGdelta) i Affeland rockade helskägg i hopp om att enklare accepteras av civilbefolkningen, lokala krigsherrar osv. I kombination med en Pakol och skapligt civil utstyrsel, så kanske man lyckades. Eller så spelade det ingen roll. Vem vet?

Under värnplikten är det puts och studs som gäller, likformighet! När man sedan släpper utbildade soldater med livserfarenhet utomlands i skarp tjänst så släpps det en del på detta. Men alla vill ju se ut som "Stora Stygga Hemliga Gossar", så helskägg och civila/privata persedlar är på modet. I bland fyller dom ett syfte, ibland inte.

Skulle dessutom vara roligt att höra vad robba94 vet om amerikanska specialförbands kompetens/inkompetens. Och kanske redogöra skillnaden mellan SF och SOF? (OP Eagle Claw kan vi lämna därhän, välkänt haveri genom hela systemet, till androm akt och varnagel)

/Edit: Ja just ja. Eftersom MW2 inte fyllde mina förväntningar varken i Story eller spelmässigt så sätter jag mitt hopp till detta spel.


signatur

Ja. Det stämmer. Jag raljerar ganska mycket.

Medlem

"Dedikerade" fans. "Dedikerade"?!

Varför citattecken? xD

123
Skriv svar