Mirror's Edge kommer till Iphone

Robot
Inaktiv
Mirror's Edge kommer till Iphone

Detta ska jag skaffa lätt

Medlem

Shaun White's Snowboarding kommer också till iPhone. Ska dyka upp nu i december.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

All good news

Nu när de större spelbolagen fått upp ögonen för iPhone, gäller det bara att de även glider vidare in på Android - den egentliga framtidsmarknaden för mobila spel. Go Android gaming!


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

I väntan på det här så kan man ju prova på detta: Mirror's Edge 2D

Helt okej för ett flashspel.

Medlem

En av favoritspelen kommer till telefonen, mycket trevligt! Längtar efter en 2:a till pcn/konsollerna.

Inaktiv

De på dice verkar vara riktiga iphone nördar.


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem
Skrivet av HYBRiS:

All good news

Nu när de större spelbolagen fått upp ögonen för iPhone, gäller det bara att de även glider vidare in på Android - den egentliga framtidsmarknaden för mobila spel. Go Android gaming!

Mjeh, försäljningssiffrorna för iPhone är många gånger bättre iom AppStore. Det är inte lika lätt att släppa ett spel och göra folk medvetna om det på Android-mobiler.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Synd bara att de flesta spel blir mer eller mindre ospelbara på iPhone då den saknar fysiska knappar.

Inaktiv

Jaha, nu ska de försöka hypa en för ett spel till mobilen.. Awesome. Blir väl till att prova det då. Hoppas att det inte kostar 75 kr som de flesta EA-spel på appstore. ><


signatur

PSN - Addeproffs

Medlem
Skrivet av NoName:

I väntan på det här så kan man ju prova på detta: Mirror's Edge 2D

Helt okej för ett flashspel.

Ärligt talat så tycker jag att flashspelet överglänser originalspelet. Iofs bara testat det på konsoll men där kändes det mest segt och klumpigt.

/ LordDaimos

Medlem

najs att de släpper massa spel till IPhone men de kostar skjortan och har ingen lust att betala 50-80 spänn för ett spel till mobilen

Medlem
Skrivet av LordDaimos:
Skrivet av NoName:

I väntan på det här så kan man ju prova på detta: Mirror's Edge 2D

Helt okej för ett flashspel.

Ärligt talat så tycker jag att flashspelet överglänser originalspelet. Iofs bara testat det på konsoll men där kändes det mest segt och klumpigt.

/ LordDaimos

Har det på PS3, och tycker det funkar hur bra som helst, men smaken är ju bekant som baken.

Air
Medlem

Iphone verkar ha många bra speltitlar
Kanske borde skaffa en ipod touch snart då ^^ .
Dock har iPhone 3GS bättre OpenGL stöd..För er som förstår vad jag snackar om.

Medlem
Skrivet av HYBRiS:

All good news

Nu när de större spelbolagen fått upp ögonen för iPhone, gäller det bara att de även glider vidare in på Android - den egentliga framtidsmarknaden för mobila spel. Go Android gaming!

android är rätt litet än så länge, men det potentialen att bli stort. Iphone är bara en typ av telefon men många, android stöder många, olika och med högre standard på dom telefonerna så öppnar det för mer program.

Jag tvivlar på att dom kommer få till det här spelet, få spel, särskilt i 3d som är bra till iphone.
lite som spel till pc, snyggare grafik = lamare på alla andra fronter.

Medlem
Skrivet av TruB:
Skrivet av HYBRiS:

All good news

Nu när de större spelbolagen fått upp ögonen för iPhone, gäller det bara att de även glider vidare in på Android - den egentliga framtidsmarknaden för mobila spel. Go Android gaming!

android är rätt litet än så länge, men det potentialen att bli stort. Iphone är bara en typ av telefon men många, android stöder många, olika och med högre standard på dom telefonerna så öppnar det för mer program.

Jag tvivlar på att dom kommer få till det här spelet, få spel, särskilt i 3d som är bra till iphone.
lite som spel till pc, snyggare grafik = lamare på alla andra fronter.

Det där sista får du nog allt ta och förtydliga lite...

Medlem
Skrivet av rayzorz:
Skrivet av TruB:
Skrivet av HYBRiS:

All good news

Nu när de större spelbolagen fått upp ögonen för iPhone, gäller det bara att de även glider vidare in på Android - den egentliga framtidsmarknaden för mobila spel. Go Android gaming!

android är rätt litet än så länge, men det potentialen att bli stort. Iphone är bara en typ av telefon men många, android stöder många, olika och med högre standard på dom telefonerna så öppnar det för mer program.

Jag tvivlar på att dom kommer få till det här spelet, få spel, särskilt i 3d som är bra till iphone.
lite som spel till pc, snyggare grafik = lamare på alla andra fronter.

Det där sista får du nog allt ta och förtydliga lite...

vadå? att oftast när tekniskt snygga spel tappar på antingen story eller gameplay eller både ock.

mycket spel i appstore som är så. ta IDs spel tex, dom har 3 spel på appstore, det är doom och wolfenstein remakes, samt Doom Resurrection vilket är nåt eget med monster som doom3.
Snyggt, men spelet styr du inte själv, din gubbe följer ett tåg och allt du gör är att sikta och skjuta.
Så spelet ser väldigt bra ut, men det är nerdummat mot mycket andra spel.

Medlem

Jo, håller med att mycket i appstore saknar mycket när det gäller gameplay men att använda pc platformen som ett exempel på detta fenomen håller jag inte riktigt med om. Du kan hitta betydligt fler spel på pc som inte är så särskilt "nerdummade" jämfört med andra platformar.

Visst finns det spel bra grafik men där resten lämnar mycket att önska, men det finns också spel med tekniskt bra grafik som faktiskt är bra spel också.

För att hålla mig till ämnet så är det här spelet tyvärr inget jag tror på. EA verkar ha en tendens att lägga ett väldigt högt pris på sina iphone spel så detta kommer säkerligen kosta 75:- som de andra.

1
Skriv svar