Vart hamnar filerna.

Medlem
Vart hamnar filerna.

Jag vet inte om detta är rätt forum för detta problem men jag hittade inget annat som passa.

När jag ska tanka filer från FZ så lägger dom sig tydligen temporärt någonstans på min C-drive innan dom kopieras över till den hd (I) som jag valt som destination. Nu är det så att min C-drive är konstant är på bristningsgränsen och när jag tänkte tanka ner COD4- demot idag så saknades det några 100Mb vilket resulterade i en low-disk warning. Och nu kan jag inte hitta vart filerna har lagt sig på c-driven vilket medför att jag har ca 50Mb att arbeta med där.
Nån som vet?


signatur

Inled oss ej i frestelsen
Utan fräls oss från Ondo

Medlem

Tråden hör nog hemma i Windows-mjukvara, då detta nog handlar om dina webbläsarinställningar. I Firefox, som jag använder, har jag dirigerat om nedladdningar till den disk avsatt för det ändamålet. FF är så pass hygglig att det då även har tempfilen på samma plats. Övriga läsare borde ha samma sak, men inget jag minns eller vet, dock.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Tråd flyttad.

Inaktiv

Sök efter dom...


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

IE lägger alltid filerna i tempmappen och sen flyttas dom till där du valt när filen är klar, helt vansinnigt.

Du kan peka om temp katalogen till en annan disk.

Men bättre är att byta till Firefox istället.


signatur
1
Skriv svar