Extended Desktop

Inaktiv
Extended Desktop

Man sitter här på torsdagseftermiddagen och lirar starcraft. Fienden anfaller och du tänker flytta skärmen lite åt höger men du drar för långt och musen flyger in på den andra skärmen.

Finns det något sätt att låsa musen så att den inte flyger in på den andra skärmen? Någon vägg som man kan sätta på och stänga av med en knapp?


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Jag brukar inaktivera skärm 2 innan jag startar spelet... jobbigt men väl värt det..


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

Jag har samma problem, ett liten hotkey hade varit fin!

Medlem

Det finns hot keys aktivera/inaktivera. Fungerar bra. Annars får ni väl scripta uppstarten? Går det med.

Inaktiv
Skrivet av Karmalicious:

Det finns hot keys aktivera/inaktivera. Fungerar bra. Annars får ni väl scripta uppstarten? Går det med.

Men det är dumt att aktivera/inaktivera, för då måste man flytta om skärmarna sen när man spelat färdigt, för dom lägger sig inte på samma ställen =/ å scripta har jag ingen aning om hur man gör

Medlem

Mjukvara eller hårdvara?

Anywho, tråd flyttad.

Medlem

Om du tycker att du har så många fönster uppe att det är tungt att flytta runt dem föreslår jag att du har fler skrivbord och bara flyttar över ett av dem, så kan du enkelt slå på/av.

1
Skriv svar