Klarar din pc Bad Company 2?

Medlem
Klarar din pc Bad Company 2?

Mars är långt borta!


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Första spelet jag sett med Rekommenderat Processor: Quad Core
Ska väll klara det på min E8500 och 8800 gts 513 iaf :>

Medlem

Hm kanse dags att uppgradera ens gammla pärla ...

Om nu spelet kommer bli bra : ) ,,


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

A mars e långt borta, men gött att man har en burk som klarar! men ska väl byta grafikkort när man får råd endå:)

cmd
Medlem

Intel i7, Nvidia 260 GTX & 8GB Ram, yes jag är klar


signatur

Lead Gameplay Designer @ Digital Illusion CE
-- Alla mina inlägg är privata och har inget med min arbetsgivare att göra --

Medlem

Ser lite skumt ut att det står GTX260 (512MB ) när det kortet inte har den mängden minne

Skrivet av Niotumsspik:

Första spelet jag sett med Rekommenderat Processor: Quad Core
Ska väll klara det på min E8500 och 8800 gts 513 iaf :>

Finns en del andra också, men antar att du inte kollar alla spels requirements

Kul att det blir såpass lättkört iaf Skulle dock vilja ha ett DX11-kort.

Skrivet av cmd:

Intel i7, Nvidia 260 GTX & 8GB Ram, yes jag är klar

Lille skrytare där

BME
Medlem

FFF-, har C2D 2,2, GF7950GT 512MB och 8gb RAM, fan på gränsen, lär inte klara att köra i 1680x1050


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

Medlem

Får väl mäta min e-penis med.

i7 860 6gb ram & 5870, känns säkert!


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Jag skall köpa en ny dator bara för detta spelet. Håller på och lägger undan pengar för att sen smälla av en dator från KOMPLETT runt mars! Så jag kommer köra detta på max flytande!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Spelet släpps ett par dagar före min födelsedag, det är väl bara att hoppas på detta + hårdvara då


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

hmm... har ett geforce 260 (896MB tror jag)
Intel core duo 3.00Ghz
Windows 7 x64
4GB RAM.

Hur bra tror ni att jag kommer att klara spelet?


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem

hoppas på att nvidia kommit med sina dx11 kort tills dess

Medlem

Det är inga problem här inte.. ge mig spelet nu!

Medlem

Gött! Skönt att man klarar sig över de rekommenderade kraven än så länge!

C2Q 2.4 ghz. HD4870.

Medlem

Klarar det, men tänker inte mäta min epeen ändå.


signatur

SneL fezt heSt

Medlem

Vilka idioter.

"Jag skall köpa en ny dator bara för detta spelet. Håller på och lägger undan pengar för att sen smälla av en dator från KOMPLETT runt mars! Så jag kommer köra detta på max flytande!"

Lägger gladeligen motsvarande en underbar 2-3 veckors semester utomlands på ett spel haha

Inaktiv

Vi får bara hoppas att det stödjer 3 skärmar.

http://www.youtube.com/watch?v=Idu0-XxfJsQ

Skrivet av Mortalis:

Vilka idioter.

"Jag skall köpa en ny dator bara för detta spelet. Håller på och lägger undan pengar för att sen smälla av en dator från KOMPLETT runt mars! Så jag kommer köra detta på max flytande!"

Lägger gladeligen motsvarande en underbar 2-3 veckors semester utomlands på ett spel haha

Och komma hem med minnen? Som du kan sätta i burken och maxa crysis.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem
Skrivet av Mortalis:

Lägger gladeligen motsvarande en underbar 2-3 veckors semester utomlands på ett spel haha

Ja haha, jag spenderar gärna en semester på 2 veckor istället för att ha kul med en dator i 3år hohoho! IQ.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av Mortalis:

Vilka idioter.

"Jag skall köpa en ny dator bara för detta spelet. Håller på och lägger undan pengar för att sen smälla av en dator från KOMPLETT runt mars! Så jag kommer köra detta på max flytande!"

Lägger gladeligen motsvarande en underbar 2-3 veckors semester utomlands på ett spel haha

Olika människor, olika intressen. Man kallar inte någon "idiot" för det.

Medlem
Skrivet av Fletchett:
Skrivet av Mortalis:

Vilka idioter.

"Jag skall köpa en ny dator bara för detta spelet. Håller på och lägger undan pengar för att sen smälla av en dator från KOMPLETT runt mars! Så jag kommer köra detta på max flytande!"

Lägger gladeligen motsvarande en underbar 2-3 veckors semester utomlands på ett spel haha

Olika människor, olika intressen. Man kallar inte någon "idiot" för det.

Exakt, vem fan är han att värdera vad som är roligt eller inte för andra, många tycker det är absurt att bara uppgradera sin dator.

För min del lägger jag kanske runt 6k vartannat år på datorn.

Medlem

Fan känns som om HD4850 kommer få i sig rejält av detta spel... :(:(:(


signatur

B lup

Medlem

Någon som vet om det här stöder sli? jag har två nividia 9800gt 512mb kort.

Medlem

Hoppas mitt min dator klarar de, grafikkortet känns inte riktigt me i spelet på recommended.

Medlem
Skrivet av Mortalis:

Vilka idioter.

"Jag skall köpa en ny dator bara för detta spelet. Håller på och lägger undan pengar för att sen smälla av en dator från KOMPLETT runt mars! Så jag kommer köra detta på max flytande!"

Lägger gladeligen motsvarande en underbar 2-3 veckors semester utomlands på ett spel haha

vilken "idiot" åker utomlands?
först förstöra miljön sen steka sig i solen tex och sen komma hem med vadå?
ingenting.

i hate utlandssemestrar


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av Mortalis:

Lägger gladeligen motsvarande en underbar 2-3 veckors semester utomlands på ett spel haha

Ja haha, jag spenderar gärna en semester på 2 veckor istället för att ha kul med en dator i 3år hohoho! IQ.

+1

Blir ett nytt grafikkort för mig.

Medlem

Yay! Alla som mäter sina e-penisar, och det enda jag i princip fattar är termer som "6 gb" eller "1680x1050". Jag ser det som ett mått på min IRL-penis istället ^^

Men, jo. Jag ligger nog (i nuläget) kanske en bit under recommended. Har ingen "quad" (tror jag...) eller nyare OS än XP.


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

Medlem

bara inte grafiken kräver lika mycket som BF2, hade en dator med långt över system kraven, spelet laggade. bättre optimering behövs

Medlem
Skrivet av Molotov:
Skrivet av Mortalis:

Vilka idioter.

"Jag skall köpa en ny dator bara för detta spelet. Håller på och lägger undan pengar för att sen smälla av en dator från KOMPLETT runt mars! Så jag kommer köra detta på max flytande!"

Lägger gladeligen motsvarande en underbar 2-3 veckors semester utomlands på ett spel haha

vilken "idiot" åker utomlands?
först förstöra miljön sen steka sig i solen tex och sen komma hem med vadå?
ingenting.

i hate utlandssemestrar

rättning: Vid dessa tider kommer man troligen hem med svininfluensa.

Medlem

Kanske inte kan maxa men skit samma bara man har hög och jämn fps ska det gå bra även om det blir pga av lägre grafik inställningar. Första jag ska göra är att gå online och spränga alla hus jag ser.


signatur

I got a Goldenshower.

123
Skriv svar