Ny kompanjon i Mass Effect 2*

Robot
Medlem
Ny kompanjon i Mass Effect 2*

Otroligt att karaktärerna pratar engelska i rymden, men ännu mer otroligt är att även franskan har smygit sig på rymdvarelserna?

Längtar sååå mycket efter detta, håller på just nu och lirar mass effect 1 igen på pc:n. Löving it!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Haha!
Håller med!
Man är så pass peppad på detta att man nästan tar en snabbkurs i franska bara för att få reda på vad tjejen snackar om.


signatur

/MJ

Medlem

Haha det där är den franska trailern. Här har ni den engelska: http://www.gametrailers.com/video/samara-trailer-mass-effect/...


signatur

Mucha shaka paka

Medlem

Både franska och boobs, vad kan gå fel?

Medlem

hon verka vara en adapt class eller vad dem hette


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem
Skrivet av Psycho_Mantis:

Haha det där är den franska trailern. Här har ni den engelska: http://www.gametrailers.com/video/samara-trailer-mass-effect/...

Tack slapp jag söka för att undvika fz fånigt misshandlade video.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

HAHAH fransk trailer.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Ohh vilken snygging, henne ska jag dejta


signatur

Meep!

Medlem

Snygg Liftarens guide till galaxen-referens.

Medlem

Får nog säga att jag gillar den lilla aggressiviteten i den franska rösten mer, kändes nästan lite för tamt på engelska.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Den engelska trailern finns (inte helt förvånande) även på spelets hemsida . . .


signatur

A curse on humanity. A curse of life. A curse on me. A curse on you.

Medlem
Skrivet av HoloDuke:

Snygg Liftarens guide till galaxen-referens.

Huh? Var? Den måste jag missat

Inaktiv

Ser så förfinat ut över ettan, det ska bli intressant att sätta tänderna i, bioware sviker aldrig.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

hmm, betyder detta att Liara inte kommer att vara med i tvåan? i och med att Samara verkar fylla som funktion?


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av SnakeLogic:
Skrivet av HoloDuke:

Snygg Liftarens guide till galaxen-referens.

Huh? Var? Den måste jag missat

Look again!

Och till er som inte uppskattar franska har jag satt en post-it vid datorn: Publicera aldrig filmer innan du druckit kaffe, pappskaft!


signatur
Medlem
Skrivet av dalle:

Både franska och boobs, vad kan gå fel?

Jag tänkte "Hmm... En stjärna efter nyhetsnamnet, betyder det SPOILER?", vilket jag hade rätt i.
Det tog mig några sekunder att lugna ner mig för att INTE vilja titta på videon, sedan läste jag kommentaren ovan och var tvungen att titta ändå!


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

Inaktiv

fan jag länktar som en galning fan man kan spela igenom 1:an hur många gånger som hälst men vet inte om jag ska köpa till konsol eller dator?

Medlem

Måste vara en gammal video, Legion fanns ju inte med på listan över allierade. Men man kunde tydligen ha 10st följeslagare iaf. Bara Liara är med så är jag nöjd, annars så blir det bojkott!

1
Skriv svar