Ny Red Dead Redemption-trailer

Robot
Inaktiv
Ny Red Dead Redemption-trailer

Kanske något att se fram emot i framtiden.


signatur

[b]"I See no God up here..."
Yuri Gagarin 1961

Medlem

ser riktigt bra ut


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Ser helt ok ut, men Western intresserar inte mig speciellt mycket!? Men om spelet är bra, så får jag väl tänka på saken!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Ser as bra ut. Givet köp.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Finns så mkt annat som är mer intressant för min del.

Medlem

Jag älskar allt som har med den Vilda Västern att göra, så det här kommer mycket troligt att införskaffas!


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv

Grymt snyggt. Ser fram emot detta spel.

Medlem

crazy awesome!

Medlem

Ser mycket bra ut... Men, inge PC?

Medlem

"I don't like women, partner" xD

Medlem

Grand Theft Pony
Ser bra ut, väldigt bra skådespeleri, om R* lyckas med att göra stora öppna spel MED bra ansiktstexturer och skådespeleri, varför kan inte UBI det?


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Såg betydligt sämre ut än vad jag förväntade mig. Då hade jag ändå väldigt låga förväntningar.

Medlem

Ser riktigt bra ut, det man har sett hittills. Får hoppas att gameplayet är lika schysst.

Vilda västern är riktigt underskattat egentligen.

Inaktiv
Skrivet av Wartex:

Ser riktigt bra ut, det man har sett hittills. Får hoppas att gameplayet är lika schysst.

Undrar hur de tänkt hantera Western som en öppen värld. I ett spel som GTA IV fungerar det bra, eftersom världen är tät och det finns saker att göra i varje hörn. Men här blir det förstås mycket vildmark och små städer. Får väl se när det visas mer gameplay i framtiden.

Inaktiv

Ser grymt ut. Jag hoppas bara att dom lägger till ett multiplayer. Ett Last Man Standing skulle va grymt och en relativt stor stad där man får springa runt och leka kurragömma i. Det skulle bli tråkigt annars speciellt om man redan kört sönder Mafia 2 trots Vilda Västern-temat.

Inaktiv

Det lär med all sannolikhet finnas multiplayer, med tanke på att det använder GTA IV motorn. Men de har inte direkt avslöjat mycket om spelet än, utan bara visat två filmer. Synd bara att de inte verkar intresserade av att göra en PC version också.

1
Skriv svar