Skumma fel som man inte blir klok på.

Inaktiv
Skumma fel som man inte blir klok på.

Har 2 mysko fel som jag inte fattar.

det första är ljudet som höjs och sänks av sig självt när man lyssnar på musik eller spelar, det är ytterst irriterande.

ibland hittar man nåt läge där ljudet är stabilt och inte höjs eller sänks.

Det andra är webläsarn,

efter att man öppnat och stängt hemsidor ett tag då plötsligt kan man inte öppna webfönster längre,

det händer inte nåt alls, så jag får starta om datorn då kan jag öppna websidor igen ett tag.

och det skumma är att det är fortfarande samma fel trots att man formaterat datorn,

fattar inte nåt..

kör med Windows XP pro.

Inaktiv

Hmm, har hört talas om det där ljud felet. Tror det bara försvann för mig, har i alla fall inte kvar det.

Det andra kan bero på att webbläsaren är fortfarande igång, gå till aktivitetshanteraren (task manger) genom:
ALT+CTRL+DEL --> aktivitetshanteraren --> processer, döda internet läsaren ifall det finns. Annars har jag ingen aning, har hänt för mig också men då finns Internet där och kör utan något fönster.

Hoppas det hjälper


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Inaktiv

How To Ask Questions The Smart Way. Var god läs och återkom.

För att nämna ett par saker du glömde: Vilket ljudkort du har, vilken drivrutinsversion du har samt vilken eller vilka webbläsare och vilken eller vilka versioner av dessa du har problem med.

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:

det första är ljudet som höjs och sänks av sig självt när man lyssnar på musik eller spelar, det är ytterst irriterande.

Är du säker på att det är ett mjukvaruproblem? Själv hade jag ett par högtalare med taskig volymkontroll som gjorde att ljudet gick upp och ner. Har även haft ett liknande problem med ett par hörlurar.

1
Skriv svar