Bioshock 2 satsar på "maximal inlevelse"

Robot
Medlem
Bioshock 2 satsar på "maximal inlevelse"

<3

Medlem

tror jag får skippa det här när det kommer så mycket annat bra under våren

Medlem
Skrivet av Eff Säta:

Är du sugen?

Gäss båks.


signatur
Medlem

Fan vad gött!
Fruktade att det skulle bli ett rent action spel!

Medlem

Med andra ord, de 10 första minuterna kommer sätta stämningen som sedan kommer skjutas rakt ut genom vakuumluckan resten av spelet när man börja närma sig halvvägs. Som med majoriteten om inte alla såna här spel. Enda som jag kan komma på såhär på rak arm som verkligen försökte rakt igenom var system shock 2.

Medlem
Skrivet av fanboyen:

tror jag får skippa det här när det kommer så mycket annat bra under våren

Om något skall spelas till våren så är det BS2, resten får snällt vänta tills jag andats under vattnet. :heart:
Fanboy som man är.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Ase
Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Med andra ord, de 10 första minuterna kommer sätta stämningen som sedan kommer skjutas rakt ut genom vakuumluckan resten av spelet när man börja närma sig halvvägs. Som med majoriteten om inte alla såna här spel. Enda som jag kan komma på såhär på rak arm som verkligen försökte rakt igenom var system shock 2.

Det blev ju kanske det bästa spelet som gjorts då oxå (enligt min smak då) & då pratar jag om system shock 2 ,Ska bli kul med bioshock 2 ettan va bra man får hoppas att det inte blir för mycke konsollanpassning bara (som alla spel drabbas utav nu för tiden )

Medlem

Ja, jag är sugen till max!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Med andra ord, de 10 första minuterna kommer sätta stämningen som sedan kommer skjutas rakt ut genom vakuumluckan resten av spelet när man börja närma sig halvvägs. Som med majoriteten om inte alla såna här spel. Enda som jag kan komma på såhär på rak arm som verkligen försökte rakt igenom var system shock 2.

Väldigt många shooters nu för tiden handlar enbart om action ja. Jag tror dock att om de lyckas bibehålla det som gjorde Bioshock bra så lär ju 2:an bli riktigt bra också. Mafia 2 kommer troligtvis bli en höjdare också. Men om du nu vill ha drypande atmosfär med svårare och mer realistisk action, spela STALKER. Där har du stämning så att det ryker om ett.

Medlem

Sitter just nu o installerar 1an då jag hittade den på Gameshop( eller va butiken heter )där dom kör ta 3 betala för 2, 99kr per spel, så jag fick Bioshock, world in conflict: complete edition och Dawn of war 2 för sammanlagt 198 spänn.

Medlem

Det kan nog bli bra med Jordan Thomas.. han var ansvarig för banan med Sander Cohen samt Thief 3 banan Shalebridge Cradle.

Medlem
Skrivet av Kaleid:

Det kan nog bli bra med Jordan Thomas.. han var ansvarig för banan med Sander Cohen samt Thief 3 banan Shalebridge Cradle.

Tänkte precis samma sak.


signatur

“All thinking people are atheists.”

1
Skriv svar