Vista språk

Medlem
Vista språk

Halloj,

har precis instllerat in vista på nya hårddisken men har den på engelska vilket jag inte vill ha... men saken är det är inte engelska över allt, som t.ex klockan och dag visar svenska, när jag går in i språk panelen visar den att allt är på svenska, men det är de ej :O? Hur fixar jag detta.. tack för svar


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

endast med vista ultimate kan du få 100% svenska menyer och gui med ett engelsk vista. dvs med language pack.

annars måste köpa svenska vista


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Yap ahr Vista ultimate, och när jag laddar ner och instllerar Svenska packen så kommer de error =( Code 2


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem
Skrivet av Tomzi:

Yap ahr Vista ultimate, och när jag laddar ner och instllerar Svenska packen så kommer de error =( Code 2

Tja, kontakta MS-supporten för assistans då.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem
Skrivet av AkirA:
Skrivet av Tomzi:

Yap ahr Vista ultimate, och när jag laddar ner och instllerar Svenska packen så kommer de error =( Code 2

Tja, kontakta MS-supporten för assistans då.

Ja tänkte göra det nu. vilket jävla strul..


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

Var kan man hitta den nerladdningen?


signatur

"I never asked to be squad leader"

1
Skriv svar