Skumt program i bakgrunden?

Medlem
Skumt program i bakgrunden?

Hojt!

Har sedan 2-3 dagar tillbaka en skum sak som syns på skrivbordet, men som jag inte lyckas hitta i Aktivitetshanteraren.

Tog en printscreen, i hopp om att mina trogna forumskompanjoner skulle kunna identifiera detta elände: Server prot.. är allt som syns.
Kan inte röra på den, högerklick ger ingen respons, likaså dubbelklick ger ingen effekt.
Den ligger längst upp i vänster hörn, och som synes ligger den över papperskorgen.

Hjälp!


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Jag hittade iaf lite info med googling:
Prova med avinstallera Omega drivers om du använder det!
För det verkar ha hjälpt för han som var på denna sidan:
http://gotgames.com.au/forums/showthread.php?t=12207

Medlem

Kör Nvidia, så det där sprack, men tack i alla fall.
Fan, vill inte se det där längre. :evil:


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Ska tillägga att när man väljer "Visa skrivbord", så förvinner bilden, men givetvis så fort jag klickar upp nåt fönster, så dyker den upp där igen.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

nj
Medlem

Har du provat att stänga av de program du har igång ett efter ett och sett om det försvunnit då?

Medlem

Du får prova dig fram som nj säger för att hitta felet. Annars googla lite för hitta någon lösning.

Medlem

Aha! Fann boven i dramat.
Det var Steam den busen.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

1
Skriv svar