Konceptbilder från Crytek-konstnär

Robot
Medlem
Konceptbilder från Crytek-konstnär

tänk om man kunde rita så..

Medlem

ser fint ut undra va detta komemr o kräva !

Medlem

Dom var inte lite snygga dom! En dag ska jag allt kunna (typ sisådär om 10 år KANSKE)!

Inaktiv

Fina bilder, de hamnar i arkivet

Medlem

Undrar om detta är det mystiska spel som före detta Free Radical Design nu Crytek UK har återupptagit.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Påminner om det där spelet som.. fan hette det? Man följde en gubbe med armborst på en stor mur eller utsidan av en stor borg eller något och nedanför kom stora elefant liknande djur, det släpptes aldrig och lades ner tror jag.

Någon som vet vad jag menar?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

FM-guru
F.d. Sisyr

Jäklar... den karln kunde rita.

Medlem

Hoppas att det inte designats om särskilt mycket. Det här ser ju otroligt lovande ut, särskilt när man vet att det kommer från Crytek.

Medlem

Dom håller säkert på med nåt spel i medeltida miljö , då man såg nåt vikingaskepp och nån borg och sånt i Cryengine 3 trailern med.

Inaktiv

fan detdär skulle vara ett dröm jobb om man kunde det

Medlem

Är det bara jag som tror detta är ett nytt spel från Crytek? För det ser mera ut som att detta kommer bli nåt hemligt spel som de kanske kommer gå ut med?

Medlem

Kokar och kokar... Det star ju 2007 pa dom dar bilderna...


signatur

Cheers,
gerryn

Medlem
Skrivet av gerryn:

Kokar och kokar... Det star ju 2007 pa dom dar bilderna...

Det brukar ta lite tid att utveckla ett spel från att konceptbilderna gjorts.

Medlem

Crytek jobbar ju på ett nytt spel, måhända är koncept bilder ifrån det Tror dom kan koka ihop något riktigt smaskigt utav detdär

1
Skriv svar