Brink försenas till hösten 2010

Robot
Medlem
Brink försenas till hösten 2010

ser faktiskt rätt ballt ut

Medlem

Jag tänker inte köpa det här spelet. Jag minns hur man betalade fullpris för Quake Wars, Splash Damage släpper några patcher och sen skiter dom fullständigt i spelet. Inte en endaste ny bana sen release


signatur

Game long and prosper

Inaktiv
Skrivet av Javas:

Jag tänker inte köpa det här spelet. Jag minns hur man betalade fullpris för Quake Wars, Splash Damage släpper några patcher och sen skiter dom fullständigt i spelet. Inte en endaste ny bana sen release

Det här med att man springer runt och bojkottar företag på grund ut av en produkt är i alla sammanhang gjort så med brist på kunskap och orationella förklaringar.

För i slutändan, om dina vänner spelar Brink så är sannolikheten stor att du också kommer införskaffa spelet.

Medlem

nu blir de flamewar men måste bara säga... fyfan va stelt de ser ut på konsoll! fps hör hemma i ett monster inte nån stenålderslåda mus o tangentbord ska de va imo för fps spel.

Inaktiv

Jaha.
Stora muskler.
Igen.
Kul.
Nej, inte direkt.
Vart e tjejerna?

Ser rätt konstigt ut när han går så där trippandes på tårna liksom, tripp tripp, gupp gupp.

Medlem

Jag tyckte inte deras "SMART-button"-system verkade särskilt smidigt. Då måste man ju helt plötsligt titta på marken/taket hela tiden för att ta sig någonstans. Känns som att det är lätt att det blir fel. Varför kunde man inte bara använda CTRL för slide och SPACE för att hoppa?

Medlem
Skrivet av luiga:

Jag tyckte inte deras "SMART-button"-system verkade särskilt smidigt. Då måste man ju helt plötsligt titta på marken/taket hela tiden för att ta sig någonstans. Känns som att det är lätt att det blir fel. Varför kunde man inte bara använda CTRL för slide och SPACE för att hoppa?

Mm, håller med. Tyvärr fördummas allt nuförtiden för konsollanvändarna :-/


signatur

Yeah well, you know, thats just like your opinion, man

Medlem

Fick kraftiga ShadowRun vibbar från det här... sättet man sprang, fokus på att kunna röra sig överallt och karaktärsdesignen. Till och med miljöerna liknar till viss del.

Medlem

Ännu ett fps. Släpper bara spelföretag mediocre tråkiga fps nu för tiden?
Tacka vet jag blizzard.

Medlem

Är väldigt sugen på detta spel. Härligt med lite info , har varit ganska skralt med det tills nu.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

ååååååh.....suck, tryck "valfri knapp" för att göra en trippel snurr med avslutande headshot på fienden, tryck "valfri knapp" igen för att fylla på med hälsa och bli osynlig/odödlig, eller nej det fanns ju redan med genererande hälsa, doh vad knäppt det blev.
hatar förenklingar i spel!! oavsett!


signatur

Retro.

Medlem

Håller med, vars är brudarna? :/

Medlem

Riktigt intressant! Kommer definitivt hålla koll på detta.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

Yes, mitt efternamn blir försenat.
Yippe!!!


signatur

I do know everything, just not all at once. It's a virtual memory problem.

Medlem

Gah! Ser handikappat ut med konsollstyrning. Skall bli intressant att se MP-film från detta.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Gah! Ser handikappat ut med konsollstyrning. Skall bli intressant att se MP-film från detta.

ingen skillnad på mp och sp. förutom att det är bottar du kör mot i sp, typ.

för mer filmer (gameplay och intervjuer) än denna. spana in http://www.chefenco.com/k/brink/ (högra kolumnen för filmerna). brink sverige, typ


signatur

dohfOs
GALENSKAP // Junk 52 Theatre // relaxed muppets

1
Skriv svar