Razer Deathadder-programvaraproblem.

Medlem
Razer Deathadder-programvaraproblem.

Har nu fått min nya dator med Windows Vista Ultimate och jag skulle installera mitt tangentbord, usb-headset och razer deathaddermus. Tangentbordet och Headset som båda kopplas med usb-koppling hittades direkt och det gick lätt att installera drivrutinerna till båda.

Men min razer deathadder vill inte hittas av programvaran som jag installerade på skiva. Det stod i installationsguiden att plugga in musen först. Gjorde det, den hittar musen jag kan använda den men sen ska man installera programvaran och den installerar alla filer så står det att den söker efter "Connected Mouse" och då kommer det upp en liten ruta "FAILED" och så stängs den snabbt. Så står det att installationen gick bra och att jag ska starta om. Startar om och prövar programvaran.. nepp ingen mus hittas med programvaran men musen fungerar fortfarande. Prövade ladda ner drivrutinerna från hemsida och installera.. samma sak där :S eller den vill inte installera klart.

Någon som vet hur man löser detta.. har bytt usb-hål har 8st. O den funkar i alla men programvaran säger att musen inte är inkopplad.

Tacksom för svar!

nj
Medlem

Har du provat ladda ner nyare drivrutiner från Razer? Om skivan du har är gammal så kan det ju vara problem med Vista och de drivarna tex.

1
Skriv svar