2500 Modern Warfare 2-spelare bannade

Robot
Medlem
2500 Modern Warfare 2-spelare bannade

Ojojoj vilka höga nummer! Not.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Konstigt att man vill fuska online? Förstör ju för sig själv också, undrar om fuskare även fuskar i patiens? YES jag vann igen, fan va ja e bra!

Märkligt tänk liksom...

Medlem

Då slipper man dom

Skrivet av KlosterKatten:

Ojojoj vilka höga nummer! Not.

Med tanke på att det är runt 100k spelare online åt gången så är 2.5 k rätt så mycket

Medlem

Är nog många fler som fuskar, Spelade mot en häromdagen tillexempel, kan ju hoppas att den personen blev en av dom 2500 som blev bannade.

Medlem

fusk kommer man aldrig ifrån
dessutom är fusk i dagens läge mest för att provocera verkar det som.
många osm fuskar försöker inte ens dölja det och spela så det verkar man är bra utan överdriver allt.
tänkte på en som fuska i CoD4 på XBOX360 när han låg ner och var helt odödlig och döda alla som var runt om kring med pistol

tur för dom ärliga spelarna så har alla som modifierat sin troligti vis blivigt bannade så dom slipper fuskarna.-


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

vad är det för slags fusk dom håller på med nu i detta spel då? gammla klassiker som wallhack? eller något annat, typ alltid se folk på radarn.?

Medlem
Skrivet av Natrium:

vad är det för slags fusk dom håller på med nu i detta spel då? gammla klassiker som wallhack? eller något annat, typ alltid se folk på radarn.?

Det lär väl vara wh o aimbot, men 2500 är väl inte så mkt det lär då väl finnas 10000 fuskare där ute i mw2 världen. Då det fanns fusk till spelet bara några timmar efter att det släpptes...Jag undrar hur många som vart bannade från CoD4, finns de nån statistik på det?

aja är då nöjd att 2500 av alla fuskare är borta iaf!


signatur

b00m, you were killed by SNA* Swirre Nade Artillery.

Inaktiv
Skrivet av Hellpower:

Konstigt att man vill fuska online? Förstör ju för sig själv också, undrar om fuskare även fuskar i patiens? YES jag vann igen, fan va ja e bra!

Märkligt tänk liksom...

Senaste undersökningarna tyder på att fuskare överlag har en extremt liten penis. Detta kan ju medföra till pretationsångest under vissa omständigheter. Fusk kan då vara en slags kompensation till detta. Utövaren ignorerar det faktum att dom faktiskt fuskar och tänker istället
"Fan.....jag e rätt ba ändå"

Medlem

Såååå rätt!!! förstår inte varför man fuskar på online spel -.-

Medlem
Skrivet av Gaius:
Skrivet av Hellpower:

Konstigt att man vill fuska online? Förstör ju för sig själv också, undrar om fuskare även fuskar i patiens? YES jag vann igen, fan va ja e bra!

Märkligt tänk liksom...

Senaste undersökningarna tyder på att fuskare överlag har en extremt liten penis. Detta kan ju medföra till pretationsångest under vissa omständigheter. Fusk kan då vara en slags kompensation till detta. Utövaren ignorerar det faktum att dom faktiskt fuskar och tänker istället
"Fan.....jag e rätt ba ändå"

Ja typ

Medlem

Man var inte IWNET till för att stoppa fuskare?


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Tror alla att man fuskar bara för att man är dålig?
Fuska är otroligt kul. Online-gaming handlar ändå om att göra andra människor avundsjuka/arga, fuska är perfekt för sånt. I andra spel finns det spawnrape och annan roligt man kan hålla på med. När man spelade CS så var det sjukt kul på lan när folk började slänga tomburkar, möss och tangentbord i lokalen för att man skjutit dem genom väggen tre gånger.

Min poäng är: Helt rätt att banna folk, men alla fuskar inte för att de är dåliga utan bara för att det är så fantastiskt kul.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv
Skrivet av bjosarn:

Online-gaming handlar ändå om att göra andra människor avundsjuka/arga, fuska är perfekt för sånt.

Är du ute efter flamewar eller är detta en ärlig åsikt?

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Tror alla att man fuskar bara för att man är dålig?
Fuska är otroligt kul. Online-gaming handlar ändå om att göra andra människor avundsjuka/arga, fuska är perfekt för sånt. I andra spel finns det spawnrape och annan roligt man kan hålla på med. När man spelade CS så var det sjukt kul på lan när folk började slänga tomburkar, möss och tangentbord i lokalen för att man skjutit dem genom väggen tre gånger.

Min poäng är: Helt rätt att banna folk, men alla fuskar inte för att de är dåliga utan bara för att det är så fantastiskt kul.

Personligen kan jag verkligen INTE se hur det är kul att förarga folk genom fusk, det är ju ingen sport, på tok för lätt och dessutom borde alla fuskare få en kula IRL.

Nu menar jag inte det i fullaste allvar men personligen tror jag att det är något psykologiskt fel på folk som njuter av att sabba för andra. Dessa individer bidrar inte till någonting i världen mer än irritation/ilska/sorg så...


signatur

-We're all fools, two-faced and chaotic. Some of us makes you weep, some of us makes you smile and most of us does both.

Inaktiv

Om man vill ha kul genom att göra annat folk avundsjuka/arga så är man en dålig ond människa.

Medlem

Att fuska online är bara tragiskt. Härligt att man tar tag i problemet.

Medlem

Skit bra, banna varenda en av de små krypen! Är så många som fuskar att det är löjligt, verkar vara otroligt lätt att göra det både på PC och konsol, bara sök på mw2 rank hack på youtube så hittar du ett klipp där en 8 åring förklarar hur du gör...

Medlem
Skrivet av MacNille:

Man var inte IWNET till för att stoppa fuskare?

När Infinity Ward sa "stoppa fuskare", så menade dom "stoppa moddare - vi vill sälja mer DLC".

IWNet i sig gör ju inget för att stoppa nån fuskare, inget som dom inte kunde gjort med bara VAC eller PB.

Medlem

Synd att folk inte bara kan lära sig att spela schyst istället för att fuska och skjuta sina egna för att få flyga lite (Battlefield 2 tänker jag mest på då). Men det finns ju idioter som tycker det är helt okey att förstöra andras saker IRL också.
En annan typ av idiotspelare som man stöter på i Modern Warfare 2 är de som tycker att bunnyhopping hör hemma i FPS år 2009.

Medlem

dom kan ju börja med ta bort heartbeat sensor men visst finns där perk för det.

Men det är ju bara löjligt noobvänligt med saker som det. iaf borde finnas public servrar utan killstreaks och perks. och piss. visst acog scope fmj extended mags silencer kan jag acceptera på vapen, Men resten borde vara uteslutet ifrån "promod public play"

Medlem

Vem fan betalar ca 450kr eller 600kr som det kostar på steam och sen fuskar och riskerar att bli bannad?:O

Inaktiv

Bra gjort ! bort med Noobsen !

Inaktiv
Skrivet av bjosarn:

Tror alla att man fuskar bara för att man är dålig?
Fuska är otroligt kul. Online-gaming handlar ändå om att göra andra människor avundsjuka/arga, fuska är perfekt för sånt. I andra spel finns det spawnrape och annan roligt man kan hålla på med. När man spelade CS så var det sjukt kul på lan när folk började slänga tomburkar, möss och tangentbord i lokalen för att man skjutit dem genom väggen tre gånger.

Min poäng är: Helt rätt att banna folk, men alla fuskar inte för att de är dåliga utan bara för att det är så fantastiskt kul.

Härligt att du försöker visa hur cool du är genom att göra folk förbannad ÖVER ETT SPEL. Välkommen att göra te.x mig förbannad en sen kväll i stan...då får du se hur "kul" det blir.

Jävla nolla.

Medlem
Skrivet av FuzioN:

dom kan ju börja med ta bort heartbeat sensor men visst finns där perk för det.

Men det är ju bara löjligt noobvänligt med saker som det. iaf borde finnas public servrar utan killstreaks och perks. och piss. visst acog scope fmj extended mags silencer kan jag acceptera på vapen, Men resten borde vara uteslutet ifrån "promod public play"

Heartbeat sensorn finns ju, likt mörkerseende och dylikt i det militära :Och det är ju ett militär spel.

Medlem

RÄTT ÅT DOM!
mötte en snubbe på lvl 70 prestige andra dagen spelet fanns ute.
hatar fuskare!

borde vara nåt system som tar ens dna, om du fuskar blir du bannad på alla onlinespel för all framtid!:D

död åt cheaters!

Medlem
Skrivet av Gaius:
Skrivet av bjosarn:

Online-gaming handlar ändå om att göra andra människor avundsjuka/arga, fuska är perfekt för sånt.

Är du ute efter flamewar eller är detta en ärlig åsikt?

Korta versionen:
Varför skulle det inte vara en seriös åsikt? Är du ute efter ett flamewar? Fråga vilken elit som helst inom FPS-genren.

Långa versionen:

Online Gaming handlar ju för de flesta om att äga någon annan. Fråga vilken proffessionell spelare som helst. Detta är så klart FPS-liren vi snackar om då. Sedan finns de ju onlinespel i stil med MMORPG:n som inte uppskattas lika mycket på samma kriterier.

Du måste ju oftast spela mer(levla) för att kunna slå de andra och de du slår kan bara rycka på axlarna och säga. "Han har ett sånt talent tree, sen nördat till det där gearet som gör att han är bättre än mig."

Vilket då föder till att man måste lägga ner mer arbeta så kallat GANKA.
Kommer ihåg att då jag lirade WoW så var det en snubbe som nickade Sudden på Shattered Hand. Hans största intresse då han var en av de första på 50+ var att springa omkring i neutrala zonerna och döda alla 30+. När han dinga 60 så red han ikapp 40-gubbar och slog ner dem.

Den korta vägen att irritera någon är att fuska - den lite längre är att RPG:a upp sin skill lvl, men inte lika tillfredställande - köra ärligt och träna på FPS är den längsta och den kan backfira.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

yay... rätt åt de..

Medlem

Dom kanske borde tänka efter...
Klarar man inte av det ska man inte spela....
Själv är man lvl 39....:-)

12
Skriv svar