Lever Duke Nukem?

Medlem
Lever Duke Nukem?

Hoppas det kommer något Duke spel dom närmsta åren, orkar inte vänta 10 år till.

Medlem

Vill ha det!


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Scott Miller skrev även detta i en statusuppdatering på fejjan en vecka innan bilden lades upp:
"Duke Nukem doesn't stay down for long"

Inaktiv

Äh, vem bryr sig om det här spelet nu...?

Medlem

Vem fan bryr sig? All väntan och sen blir det inget. Jag har inga förhoppningar och längtar inte till detta spelet längre. Duke Nukem kan lika gärna vara död för evigt.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Det är inte ens intressant längre, eller kul. Känns som dom spelat dom där korten lite väl många gånger.

Medlem

Det är sjukt nice att de håller på så här. Alla nyheter om alla andra spel är bara tråkiga... seriöst - MP-video med massa recensenter som pratar om hur coolt avp är... hallå?!


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Miljöerna och monstret ser ju väldigt "Duke" ut men den som skjuter mot monstret passar inte riktigt in i bilden. Kan det vara så att de kommer undan med att byta ut lite material för att få släppa spelet som något annat än Duke Nukem Forever?

/ LordDaimos

Medlem

De har redan tappat bollen.

Medlem

zzzzz... Stör inte den hund som ligger begraven.
Duke Nukem var kul på sin tid, men det har gått så länge nu så det är nog lika bra att låta detta projekt dö ut och aldrig återuppstå imho

Medlem

Orka bry sig, kommer det så kommer det annars får det va...

Medlem

Som dom har hållit på så är det ett under att någon bryr sig om detta fiasko.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Always bet on Duke.

Medlem

Jag tror att någonstans sitter ett gäng (ex-)spelutvecklare som då och då roar sig med att släppa en liten bild eller film med anknytning till DN, och sen gapskrattar de åt alla spekulationer och allt analyserande som uppstår. Men något spel tror jag aldrig att det blir.

Inaktiv

oh plz god, let it be true.

Medlem
Medlem

mm tror inte dem skulle orka lägga ner tid och energi för det här om dem inte var en gnutta seriösa.
Om dem bara skulle driva med folk skulle dem göra det en gång och sen lägga ner.

Medlem

DNF är vaporware och kommer alltid att vara, naiva människor lär väl följa DNF till sina dödagar, men det är ju deras problem.. Kul att "skaprna" fortfarande tycker det är värt / kul att trolla, dom kan verkligen inte ha något liv..


signatur
Medlem

1) Always bet on Duke

2) Kan det vara en "grispolis" som skjuter? eller en SWAT-polis?..

3) Jag hoppas spelet släpps i samma veva som Super Bowl är det hade varit kickass, och så en phett reklam under Super Bowl såklart.


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem
Skrivet av frans:

Jag tror att någonstans sitter ett gäng (ex-)spelutvecklare som då och då roar sig med att släppa en liten bild eller film med anknytning till DN, och sen gapskrattar de åt alla spekulationer och allt analyserande som uppstår. Men något spel tror jag aldrig att det blir.

Håller med. Men det skulle vara kul att veta vad som hänt under alla år, bakom kulisserna. Var det ett spel på gång på 90-talet och varför kom det inte osv.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

För fan, såg inte nyheten för en nu när jag skulle kommentera utan såg bara "Lever Duke Nukem ?" och det är fan den dummaste frågan ever..

Duke Nukem kommer alltid att leva, skulle jorden gå under och skiten brinna upp så kommer han vara den som står och grillar korv och röker en fet jävla ciggar


signatur
Medlem
Skrivet av Lith:

Duke Nukem kommer alltid att leva, skulle jorden gå under och skiten brinna upp så kommer han vara den som står och grillar korv och röker en fet jävla ciggar

digg

Medlem

DNF Såpan fortsätter.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Always bet on Duke. Riktiga fans ger aldrig upp hoppet. 2050 så kommer vi fortfarande träffas i hemliga lokaler, gömda från de Kinesiska Imperiets allestädes närvarande hover-robotar, för att diskutera de senaste teaser-bilderna från DNF, överförda via holo-nätet.

Medlem

signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Haha, så dåligt.. De flesta som skriver "Vem bryr sig om detta spel nu" skulle nog antagligen prova detta om det skulle bli en eventuell release på det


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

ja eller kan de ju hypa detta i tolv år...

3D realms är en samling pajaser som borde få näringsförbud...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Undrar just om spelet har stöd för DX11, Havoc eller någon annan fysikmotor? Om inte så får dom väl lägga på några år till för att lägga in dom funktionerna. Sen när det är klart, då är det väl något annat som måste göras om, typ byta grafikmotor igen, sen kommer det fortsätta så och spelet blir aldrig klart

Medlem

Always bet on Duke!

12
Skriv svar