Lever Duke Nukem?

Medlem

snälla säg att pulsen slår i duke nukem <3


signatur

Blessed by father Nurgle this one has been!

Medlem

Hela Duke konceptet känns hyffsat uttjatat nu.

Medlem
Skrivet av Erenthal:

Always bet on Duke. Riktiga fans ger aldrig upp hoppet. 2050 så kommer vi fortfarande träffas i hemliga lokaler, gömda från de Kinesiska Imperiets allestädes närvarande hover-robotar, för att diskutera de senaste teaser-bilderna från DNF, överförda via holo-nätet.


signatur

Where are we runnin'?

Inaktiv

<----------- Vfr tror ni jag heter som jag heter? Duke Nukem 3D e lätt ett av de bästa spelen som gjorts nånsin. Finns inga anledningar att tro att Duke Nukem Forever skulle suga. Tyvärr känns det som det aldrig kommer att se dagens ljus. Men om det väl skulle släppas skulle det lätt bli det mest förhandsbokade spelet någonsin, jag lovar.


signatur

The world is not going to end. It has already ended.

Medlem

Ärligt, är det nån som bryr sig nu längre ? förstår inte.. detta är forever indeed..

Skrivet av Segas:

Äh, vem bryr sig om det här spelet nu...?

Exakt bara boooooring


signatur
Medlem

detta ska köpas i collectors utgåva när det kommer

Always bet on duke


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem
Skrivet av ThinBoi:
Skrivet av Erenthal:

Always bet on Duke. Riktiga fans ger aldrig upp hoppet. 2050 så kommer vi fortfarande träffas i hemliga lokaler, gömda från de Kinesiska Imperiets allestädes närvarande hover-robotar, för att diskutera de senaste teaser-bilderna från DNF, överförda via holo-nätet.

:up::up:

Medlem

En gammal icon som har dött...Spelar ingen roll nu längre..bara en massa gamla bockar som skulle köpa det nu...Bara för att vi är gamla fans till spelet, kommer alldrig göra det till någon försällnings hit....

Jag gilla alldrig spelet på äldre dagar..men många gjorde det...Så jag tycker de kan begrava detta och fortsätta med de gör bäst....Ingenting...

Medlem

Jag orkar inte hoppas länge tror först på det när jag spelar det på datorn.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Oohh! Tänk om de ändå vore så! Va glad jag skulle bli!

Medlem
Skrivet av Kimpur:

Haha, så dåligt.. De flesta som skriver "Vem bryr sig om detta spel nu" skulle nog antagligen prova detta om det skulle bli en eventuell release på det

kan ju säga att som de har betett sig på 3D realms i 12 år så kommer jag aldrig att köpa det om/när det blir klart... de förtjänar inte att få betalt helt enkelt. men spela det kommer jag defenitivt.


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Det värsta är hur många som faktiskt ser fram emot skiten och äter upp all den här PR-skiten. Snacka om puckon.
Hoppas duke är död och begraven. 3DRealms är uppenbarligen ett gäng freaks

Inaktiv

haha ganska kul med detta spel jag har en pc tidning från 2003 tror jag där det stod att det snart skulle släppa detta spel haha fan vad kul har aldrig varit med om ett så försenat spel

Medlem

Jag har hört att det ska komma en förhandstitt av spelet i Pcgamer. Runt 2012

Medlem
Skrivet av Remus:

Vem fan bryr sig? All väntan och sen blir det inget. Jag har inga förhoppningar och längtar inte till detta spelet längre. Duke Nukem kan lika gärna vara död för evigt.

Så spelet är inte lika intressant för dig längre? Väldigt knäpp inställning du har..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Hail to the ki... äh, vem bryr sig?

Medlem

Släpp bara ett Duke spel någon gång! Jag skulle skaffa det även om det skulle sågas Måste ha fler Duke one-liners urgently


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Släpp bara ett Duke spel någon gång! Jag skulle skaffa det även om det skulle sågas Måste ha fler Duke one-liners urgently

http://www.shockinghumor.com/soundboards/5399/Duke_Nukem_Soun...

Där har du lite one-liners att avnjuta medan du väntar ;P

Medlem

3D Realms hade själ men varför inte spelet kom var väl pågrund av pengar, så istället hypade man upp det för att hålla det vid liv. 3d Realms visste att om det skulle bli av så skulle dom tjäna mycket. Sen att det fanns så många olika versioner av spelet var väl för att dom hade inte tillräckligt mycket pengar eller anställda för att hålla tempot uppe och följa med flytet. Vad jag tror iaf, skriv gärna vad ni tror.

Medlem

Jag tror att allt detta om att de DNF lagts på hylla bara är PR. Rätt va de är så kommer de att släppas helt utan förvarning för att chocka oss alla. Plus att 3D Realms får chansen att jobba utan press från oss konsumenter.

Hade de lagts på hyllan skulle dom inte släppt en massa bilder och filmer från vad som ser ut som ett helt spel.

Medlem

Känns som om dem bytt ut duke för att kunna fortsätta med det, men i mina ögon är hela skiten dött, seriöst dåligt företagande av 3d realms att inte kunna släppa ett ordentligt spel på ca 10-12 år.

Medlem

kan dom inte bara ge upp? jag har inga förhoppningar alls längre på ett projekt som duke nukem forever

Medlem

det räcker med att de skriver "i´ts done" för att marknadsföra spelet när det släppts


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Wooow äntligen lr?

12
Skriv svar