Natal - den ickefysiska fjärrkontrollen

Robot
Natal - den ickefysiska fjärrkontrollen
Medlem
Natal - den ickefysiska fjärrkontrollen

Bra då kommer man aldrig att behöva leta efter fjärrkontrollen igen lol.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Om bara 360 var lika tyst som PS3 så vore detta intressant, men jag vill inte ha en jetmotor i vardagsrummet så fort jag ska använda min TV.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Inaktiv

Natal - mainstream leksaken, soffpotatis edition.

Medlem

hype, visa hur bra den fungerar istället!

Medlem

Okej. Man sitter å kollar på TV och sträcker sig efter chipsen, vips så tror Natal att man vill byta kanal. Nä, fjärrkontrollen kommer leva kvar ett bra tag till.

Medlem

Det är ju fränt med många kontroller... det inger en känsla av makt ju sen är det manligt med

Medlem

Tack.. men nej tack. Natal kommer ta död på tv-spel som vi känner och tycker om idag. Jag vill inte sitta eller stå o vifta framför min tv när jag spelar, därför har jag ingen Wii.

Jag vill sitta i min soffa, jag vill ha min handkontroll och jag vill ha mina knappar.
Våga vägra Natal, wii och Sonys dildos.

Medlem

Natal lira utan nån kontroll i näven och ha rent på tvbordet ?

mmm visst, när du är inne i ett spel och spelar för fullt,
hur gör du då om du måste pausa spelet ?

Du har ju ingen kontroll så att du kan trycka på paus,
du har ju bara nävarna,
ska du ge 360n fingret eller vadå för att kunna pausa eller stänga av spelet ?

Förklara det för mig.
För att kunna pausa eller stänga av ett spel så är man beroende av att ha en kontroll tillgänglig,

så glöm det där med att ha rent på tvbordet.

Medlem
Skrivet av Serious Sam:

Natal lira utan nån kontroll i näven och ha rent på tvbordet ?

mmm visst, när du är inne i ett spel och spelar för fullt,
hur gör du då om du måste pausa spelet ?

Du har ju ingen kontroll så att du kan trycka på paus,
du har ju bara nävarna,
ska du ge 360n fingret eller vadå för att kunna pausa eller stänga av spelet ?

Förklara det för mig.
För att kunna pausa eller stänga av ett spel så är man beroende av att ha en kontroll tillgänglig,

så glöm det där med att ha rent på tvbordet.

"Natals huvudsakliga funktion är att göra så att 360:n kan styras med handrörelser och _rösten_"

Man kanske säger pause istället för o trycka på någon knapp?

KoP
Medlem

Jag har svårt att tro att jag kommer kunna navigera runt på dashboarden snabbare med Natal än med handkontrollen. Men jag kommer köpa bara för att testa iaf.

Skrivet av Xifarian:

Tack.. men nej tack. Natal kommer ta död på tv-spel som vi känner och tycker om idag. Jag vill inte sitta eller stå o vifta framför min tv när jag spelar, därför har jag ingen Wii.

Jag vill sitta i min soffa, jag vill ha min handkontroll och jag vill ha mina knappar.
Våga vägra Natal, wii och Sonys dildos.

Äsch.. inget att oroa sig över. Bara naivt att tro att all form av spel där du använder handkontroller kommer försvinna bara för att Natal introduceras. Självklart kommer du kunna spela dina framtida spel även med handkontrollen.

Medlem
Skrivet av shocker:
Skrivet av Serious Sam:

Natal lira utan nån kontroll i näven och ha rent på tvbordet ?

mmm visst, när du är inne i ett spel och spelar för fullt,
hur gör du då om du måste pausa spelet ?

Du har ju ingen kontroll så att du kan trycka på paus,
du har ju bara nävarna,
ska du ge 360n fingret eller vadå för att kunna pausa eller stänga av spelet ?

Förklara det för mig.
För att kunna pausa eller stänga av ett spel så är man beroende av att ha en kontroll tillgänglig,

så glöm det där med att ha rent på tvbordet.

"Natals huvudsakliga funktion är att göra så att 360:n kan styras med handrörelser och _rösten_"

Man kanske säger pause istället för o trycka på någon knapp?

Får väl hoppas då att dom som skaffar natal inte är stumma, eller är hesa / tappat rösten den dan dom vill lira.

Medlem

aldrig i livet. vill ha kvar min tumgymnastik.


signatur

Det blir bara mer och mer data...

Medlem
Skrivet av AkirA:

Om bara 360 var lika tyst som PS3 så vore detta intressant, men jag vill inte ha en jetmotor i vardagsrummet så fort jag ska använda min TV.

Ännu en som sprider myten om att Xbox 360 låter mer än PS3. Tycker själv att ps3:an lät mer än Xboxen tills jag satte Sonys maskin på en laptopkylare. Nu är loppet lika.

Medlem

Det är ingen myt dessvärre, köpte en röd elite med jasper i och den påstås ju vara tystare än de äldre...låter avsevärt mer än min åldriga ps3(60Gb modellen).
Wii:n är väl den som är tystast av dem även om läsaren i den låter lite när den jobbar.

Medlem

Röst kontroll vore väll skojigt, men ju mer jag tänker på det så låter inte det vidare praktiskt det heller. Fixa en kontroll för allt istället bara, typ plugins för framtida/nutida mer avancerade mobiler.

Medlem
Skrivet av burkmopp:

Röst kontroll vore väll skojigt, men ju mer jag tänker på det så låter inte det vidare praktiskt det heller. Fixa en kontroll för allt istället bara, typ plugins för framtida/nutida mer avancerade mobiler.

precis, bluetooth och program från tex appstore, allt i ett

Medlem

Usch vad jobbigt om det är röstkontroll! Då kan man ju inte sitta och snacka samtidigt som man spelar. Tänk om män säger något som "Nä, man kanske skulle ta en paus från chipsätandet" eller något liknande. Då får Natal för sig att spelet/filmen ska pausas...

Inaktiv

Tror helt ärligt att det kommer floppa rejält. Jag sålde min wii för att jag tröttnade på allt viftande. Jävligt nöjd med ps3:an att man slipper hålla på och fjanta.

Medlem
Skrivet av Xifarian:

Tack.. men nej tack. Natal kommer ta död på tv-spel som vi känner och tycker om idag. Jag vill inte sitta eller stå o vifta framför min tv när jag spelar, därför har jag ingen Wii.

Jag vill sitta i min soffa, jag vill ha min handkontroll och jag vill ha mina knappar.
Våga vägra Natal, wii och Sonys dildos.

Håller med.

Medlem

Fasen, låter jobbigt att sitta och "zappa" med gester.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

kanske är det som är poängen? wii var första steget, natal är en vidareutveckling för att alla soffpotatisar iallafall ska få någon motion

Medlem
Skrivet av Rainbearer:

Det är ingen myt dessvärre, köpte en röd elite med jasper i och den påstås ju vara tystare än de äldre...låter avsevärt mer än min åldriga ps3(60Gb modellen).
Wii:n är väl den som är tystast av dem även om läsaren i den låter lite när den jobbar.

Då är det väll olika i linen. En del 360 väsnas och vissa inte samt en del PS3 väsnas och en del inte. Min PS3 40 GB låter mer än kompisens 360 (20 GB HDMI) när de står sida vid sida och har spelats på, ett par timmar.

Medlem

Sen Wii kom. Har lagning av platt TV ökat med 10% eller något sånt. PGA Folk kastar kontrollen i TV. Så "No thanks"

KoP
Medlem
Skrivet av FearKill:

Sen Wii kom. Har lagning av platt TV ökat med 10% eller något sånt. PGA Folk kastar kontrollen i TV. Så "No thanks"

Och vad har det att göra med Natal? Såvida inte handen man viftar med lossnar och brakar in i tv'n så ser jag inte något som kan gå sönder pga förlöpta projektiler.

Inaktiv
Skrivet av FearKill:

Sen Wii kom. Har lagning av platt TV ökat med 10% eller något sånt. PGA Folk kastar kontrollen i TV. Så "No thanks"

Eller så kan man ge fan i att tappa kontrollen :P.

1
Skriv svar