Medlem
mac cd

Heej... Jag har pc men de måste väl att gå att köra mac på den? Jag en sparse image fil men vet inte hur ja ska göra med den. Vet någon???


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Mac och PC är helt olika saker, helt olika communities (Mac är den omogna lillebrorsan )


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

De måste väl gå och köra os x iställe för windows... WINDOWS SUCKS!! så vill ha os x iställe.... går de?


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Nej du måste skaffa mac för att kunna köra mac, kanske finns någon linux-version som är haxxad så att det ser ut och körs som os x, men då får du nog söka på några hacker-sidor


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

aja.... då blir de nog Linux Ubuntu för min del.. fan pallar inte windows längre! vista är ju fan ett skämt. de värsta hittils... men men


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem
Medlem

Då jag snart planerat byta till Vista blir jag nyfiken. Varför tycker du det är så dåligt för?


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Det är inget fel på vista, bara massa anti MS folk som klagar på det.

Men visst måste man ha en fet dator för det, annars är det inte så kul.


signatur
Medlem
Skrivet av andreashal91:

De måste väl gå och köra os x iställe för windows... WINDOWS SUCKS!! så vill ha os x iställe.... går de?

Du får väl köpa en Mac annars? Jag har både en PC och en Mac ihopkopplade i ett nätverk. Macen är som en mediemaskin (det lät töntigt) som jag har vid hemmabion. PCn arbetar/spelar jag på mer.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

1
Skriv svar