Modern Warfare 2-DLC i vår

Robot
Medlem
Modern Warfare 2-DLC i vår

Trenden håller i sig. Släpp fullprisspel med fyra timmars singel player, och en multiplayer med få banor för att inom ett halvår släppa DLC.
Suck.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Finns inte en chans att jag köper... kalla mej whinarnnnnnn men dem har tjänat tillräckligt på mig.. kul för dem som vill ha mer content dock självklart.

Medlem

Säkert också de där 3 lägena som folk har hittat och säkerligen fler banor.

Medlem

Dedikerade servrar skulle inte vara fel som DLC.

Medlem

Usch, PC spelvarlden hallar verkligen pa att do. Enbart konsolportningar, och halvfardiga releaser till fullpris, sen for att fa hela spelet.

Usch och fy, kolla pa den gamla goda tiden. Leveleditors, en patch inneholl mer an bara bugfixar till saker som borde varit fixade pa release, maps. Och kolla bara hur lange Sierra/Valve har patchat HL, tror du vi kommer se sadant i framtiden? Inte speciellt troligt.

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Trenden håller i sig. Släpp fullprisspel med fyra timmars singel player, och en multiplayer med få banor för att inom ett halvår släppa DLC.
Suck.

jag anser att 16 banor inte är lite.

Medlem
Skrivet av AndyZedd:
Skrivet av bjosarn:

Trenden håller i sig. Släpp fullprisspel med fyra timmars singel player, och en multiplayer med få banor för att inom ett halvår släppa DLC.
Suck.

jag anser att 16 banor inte är lite.

Inte i konsolvärlden nä.

Jag minns inte, men hur många banor släpptes inte Unreal Tournament 1 med? Mängder och tack vare dedikerade servrar finns det flera tusen banor nu. Men då säljer hellre IW 3 banor för 75 kronor till konsolspelarna som tycker att 16 är mycket och 75 kronor inte alls är farligt för hela 3 banor till.


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem
Skrivet av Aftonstjaerna:
Skrivet av AndyZedd:
Skrivet av bjosarn:

Trenden håller i sig. Släpp fullprisspel med fyra timmars singel player, och en multiplayer med få banor för att inom ett halvår släppa DLC.
Suck.

jag anser att 16 banor inte är lite.

Inte i konsolvärlden nä.

Jag minns inte, men hur många banor släpptes inte Unreal Tournament 1 med? Mängder och tack vare dedikerade servrar finns det flera tusen banor nu. Men då säljer hellre IW 3 banor för 75 kronor till konsolspelarna som tycker att 16 är mycket och 75 kronor inte alls är farligt för hela 3 banor till.

Vad har du heldre, 100st enkronor eller en 100kronors sedel? Cod har extremt bra och detaljrik bandesign. De banor som finns nu är riktigt balanserade och man hittar nya detaljer varje gång man spelar.


signatur

The trouble with being a hypochondriac these days is that antibiotics have cured all the good diseases.

Medlem
Skrivet av Aftonstjaerna:
Skrivet av AndyZedd:
Skrivet av bjosarn:

Trenden håller i sig. Släpp fullprisspel med fyra timmars singel player, och en multiplayer med få banor för att inom ett halvår släppa DLC.
Suck.

jag anser att 16 banor inte är lite.

Inte i konsolvärlden nä.

Jag minns inte, men hur många banor släpptes inte Unreal Tournament 1 med? Mängder och tack vare dedikerade servrar finns det flera tusen banor nu. Men då säljer hellre IW 3 banor för 75 kronor till konsolspelarna som tycker att 16 är mycket och 75 kronor inte alls är farligt för hela 3 banor till.

Fast och andra sidan är det mycket mer arbete för att färdigställa banor tex med dagens standard. Teknologin må ha ökat men pressen på utvecklare att leverera bättre och bättre har också ökat...

Har inga klagomål på antalet banor eller längd på SP , dock så är det sorgligt hur illa dem behandlar pc lirarna.

Medlem

För det första innehåller MW2 16 roliga banor, en singelplayer kampanj på ca 5-6 timmar, 36 spec ops uppdrag som alla är roliga och unika så spelet saknar inte innehåll enligt mig och om de skulle släppa de spellägen som hittades gömda som ett DLC måste de tillhöra de dummaste spelutvecklarna någonsin även om det var tänkt som ett DLC så kan de inte släppa det nu.

Spelet är sjukt beroende framkallande och jag älskar mängden av modifiering du kan göra i spelet. Angående P2P systemet så visst är chansen för lagg större än på en vanlig dedi server men matcherna känns viktigare i MW2 än på COD4 tycker jag.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Aaaaaah underbart!:D Ni vet vad detta innebär kära PC fans! Förhoppningsvis massa buggar och klagomål och problem! Flamewars överallt:) Ännu mer rolig läsning, för det är det enda jag fått ut av spelet..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Åthelvete med detta spel, absolut sämsta möjliga lansernig till pc någonsin.

Medlem

Ja herrejösses. Vad kommer nästa reklamkampanj att bestå av, efter terroristscenen menar jag?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tommy_h:

Aaaaaah underbart!:D Ni vet vad detta innebär kära PC fans! Förhoppningsvis massa buggar och klagomål och problem! Flamewars överallt:) Ännu mer rolig läsning, för det är det enda jag fått ut av spelet..

Gå och trolla någon annanstans.

DLC har skapats på och är till konsoler. PC har aldrig behövt DLC på grund av moddar som community själv gjorde. Punkt.

Medlem
Skrivet av Rolle:
Skrivet av Tommy_h:

Aaaaaah underbart!:D Ni vet vad detta innebär kära PC fans! Förhoppningsvis massa buggar och klagomål och problem! Flamewars överallt:) Ännu mer rolig läsning, för det är det enda jag fått ut av spelet..

Gå och trolla någon annanstans.

DLC har skapats på och är till konsoler. PC har aldrig behövt DLC på grund av moddar som community själv gjorde. Punkt.

Tror du missuppfatta mig Rolle:P


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Rolle:

DLC har skapats på och är till konsoler. PC har aldrig behövt DLC på grund av moddar som community själv gjorde. Punkt.

Word!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Mkt konsolägare på fz nu för tiden. Var kom dem ifrån? Kan man använda webbrowser på en konsol? )))))))))) Ja det är rätt torftigt att vara gamer idag. Tur att Dragon Age räddade vintern.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Och vi kommer få äran att döda Vladimir Makarov och invadera Ryssland och ta slaget till Moskva!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

har bara haft spelet i drygt vecka, spelat runt kanske 15 timmar multiplayer, men jag måste säga att än så länge har jag inte fått några större problem me att det inte är dedicerade servrar, har alltid typ fullt i dom där gröna bars som syns på scoreboard. och känner direkt inte av något lagg när jag spelar.

Medlem

Ifall du inte känner av lagget så har du dessvärre ingen reaktionsförmåga, iaf inte gamer reaktionsförmåga.

Inaktiv

Synd att konsol spelare har så låg standard, annars hade inte sånt här hänt.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Hur snabb är en gamers reaktionsförmåga då ?

Medlem

Töntigt och idiotiskt att klaga på att de släpper DLC, spelet har skitbra multiplayer och Spec Ops är väldigt roligt med en polare över live så mer av det skadar väl inte? Om ni inte vill ha så köp inte.

Att klaga över att spelet var för kort är ohållbart när multiplayer är det viktigaste inom den serien nuförtiden, ni visste ju allihopa att spelet skulle bli kort.

Medlem

Fixa Dedikerade Servrar!. Hur svårt kan det vara? en lite patch så äre klar. men neaj inte fan ska dom göra det. dom satsar på Spec Ops som är sämst. Vi vill inte ha fler spec ops uppdrag.

vi vill ha Dedikerade Servrar!.
matchmaking är helt jävla värdelöst, tar en kvart att hitta ett game sen så tare lika lång tid att hitta ett game som faktist går att joina, annars så ståre bara unable to connect blabla. sen när man har gjort det man får köra med några helt random och som laggar/cheatar/bögar sig med last stand. ni som inte vill ha Dedikerade Servrar är pantade.

Medlem

Känns som om hela spelet borde ha varit ett DLC till cod 4. Det ändå som var nytt var ju några nya vapen och banor...


signatur

B lup

Medlem
Skrivet av NedoX:

Fixa Dedikerade Servrar!. Hur svårt kan det vara? en lite patch så äre klar. men neaj inte fan ska dom göra det. dom satsar på Spec Ops som är sämst. Vi vill inte ha fler spec ops uppdrag.

vi vill ha Dedikerade Servrar!.
matchmaking är helt jävla värdelöst, tar en kvart att hitta ett game sen så tare lika lång tid att hitta ett game som faktist går att joina, annars så ståre bara unable to connect blabla. sen när man har gjort det man får köra med några helt random och som laggar/cheatar/bögar sig med last stand. ni som inte vill ha Dedikerade Servrar är pantade.

Visst behövs dedikerade servrar fixas. Så som det är nu är nästan inte acceptabelt. Det tar väldigt lång tid att komma in i ett game, och när man väl är inne så kan det toklagga även om man har 5 ploppar (eller vad det kallas) i connection. Jag förstår inte hur Infinity Ward kunde göra detta mot sina riktiga fans.

Medlem

Är någon förvånad över detta???


signatur

Min negativa KDR är din positiva KDR!

Inaktiv

Kul att det ligger 3 dolda game modes i spelet, som man kommer få betala för att låsa upp nu.. ROFL

Medlem
Skrivet av Rolle:

DLC har skapats på och är till konsoler. PC har aldrig behövt DLC på grund av moddar som community själv gjorde. Punkt.

Så har det varit ja, men till MW2 så är det ju inte så, där kommer det bli DLC eftersom det inte finns något modstöd och inga dedikerade servrar och därmed heller ingen community.

Detta är ingen överraskning alls. Helt i linje med IW/Activisions tidigare stil. Vänta bara, snart blir det till att betala månatlig för att köra på IW.net med....

12
Skriv svar