Rymdbataljer i Star Trek Online

Robot
Medlem
Rymdbataljer i Star Trek Online

Länkade fel där.

Medlem

Det där ser inte ut som Star Trek..

Medlem

Hoppsan hejsan! Svejsan!


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Ush vad fult Galaxy skeppet är utan sin "saucer section"


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Inget för mig.
Jag stannar nog kvar med EVE-Online.

Medlem

Fyfan vad det ser ut, kul att ST: Bridge Commander såg bättre ut med mods än vad det här helt nya spelet ser ut.

Kan de inte släppa ST:BC2 istället ...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Ser ut att kunna bli kul, tröttnade på EVE då det finns en liten elit som styr allt och ingen någonsin kommer att kunna komma åt dom, om man inte startar om allting från början.


signatur

yolo

Inaktiv
Skrivet av Döbringer:

Ser ut att kunna bli kul, tröttnade på EVE då det finns en liten elit som styr allt och ingen någonsin kommer att kunna komma åt dom, om man inte startar om allting från början.

Ungefär samma elit hade precis lika fort klättrar till samma positioner vid en omstart, med tanke på att de oftast är mycket begåvade administratörer och viger sitt liv åt spelet i fråga. Vem vill följa en medelmåtta, när allt kommer omkring?

Medlem
Skrivet av blesserad:
Skrivet av Döbringer:

Ser ut att kunna bli kul, tröttnade på EVE då det finns en liten elit som styr allt och ingen någonsin kommer att kunna komma åt dom, om man inte startar om allting från början.

Ungefär samma elit hade precis lika fort klättrar till samma positioner vid en omstart, med tanke på att de oftast är mycket begåvade administratörer och viger sitt liv åt spelet i fråga. Vem vill följa en medelmåtta, när allt kommer omkring?

Då hade dom inte haft samma försprång i skills om en massa folk började samtidigt.


signatur

yolo

Medlem

Teh hell är det för fel på dom?

Den ultimata MMO-settingen, feta rymdskepp som kräver en koordinerad och sammansvetsad besättning för att komma någonstans i världen... intrikat politik och samarbetsförmåga (eller arbetsvägran, spioneri osv) med mera - åså låter man spelaren ENSAM kontrollera ett helt jävla skepp? Buuuh :7

1
Skriv svar