IE kraschar

Inaktiv
IE kraschar

Kör XP SP2 med IE7. IE kraschar ibland ( IE har stött på problem och måste avslutas). Händer på vissa webbsidor när jag klickar på en länk där. T.ex. på eniro.se när jag vill se flygfoto på en karta. En annan sida där jag använder sökfunktion (klickar på search) så händer det också. Men om jag trycker enter på tangentbordet istf klicka på search så går det bra. Jag hade samma problem när jag körde Win2k. Installerade XP för en mån. sen. Formaterade och gjorde en ren installation. Kraschar också när jag går in på "ordna favoriter". Om jag kör med tom startsida och därifrån "ordna favoriter" så blir det inte krasch. Har provat att inaktivera tillägg. Kör kaspersky antivirus. spybot, adaware. Kört registry mechanic och HJT utan att hitta några fel.
mvh beson

Inaktiv

klart den krachar, det är ju windows.

Inaktiv

Har hänt for mig också, tom firefox... Men har tyvärr inga förslag för tillfället.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Jag tycker att Firefox är stabilare, men mitt IE7 krashar inte på eniros hemsida.

1
Skriv svar