Säker borttagning av maskinvara problem!

Inaktiv
Säker borttagning av maskinvara problem!

Hej och hjälp.

Jag kör Windows vista Ultimate och stött på följande problem.
Säker borttagning av maskinvara visas i aktivitets hörnan hela tiden och den visar mina 3 interna hårdiskar. Detta är något nytt att man i huvudtaget ska kunna koppla loss dessa så förstår inte varför den börjats visas nu helt plötsligt då den annars bara visar t.ex. min externa eller mp3 spelare där.
Är det något fel med hårdiskarna tror ni?

Medlem
Skrivet av lovegren:

Hej och hjälp.

Jag kör Windows vista Ultimate och stött på följande problem.
Säker borttagning av maskinvara visas i aktivitets hörnan hela tiden och den visar mina 3 interna hårdiskar. Detta är något nytt att man i huvudtaget ska kunna koppla loss dessa så förstår inte varför den börjats visas nu helt plötsligt då den annars bara visar t.ex. min externa eller mp3 spelare där.
Är det något fel med hårdiskarna tror ni?

För att du troligen har SATA-diskar och dom kan man koppla i och ur när datorn är på.


signatur
Inaktiv

Det kan vara en ny patch som släpptes nyligen (eller kanske 1 vecka sedan) du kanske tog hem via Windows Update, fast detta kan bara stämma om du har ett kort från Nvidia...

Om du har det så kan det bara lösas att ta bort patchen, den sabbade bara för mig och störde desutom också.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

1
Skriv svar