Darksiders filmat

Robot
Darksiders filmat

va ***. Detta har jag missat nu när devil may cry kopiorna strömmar friskt. Tre spel nu alltså, dantes inferno, baynoetta och darksiders :/ kanske spelsidan är räddad för våren.


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

vad är nu detta!? hade första gången jag ser något om detta spelet verkar sjukt bra, Dock singelplayer bot spel så det skriker om det men säker sjukt skoj!

Inaktiv

Ja, detta är av intresse för de som redan spanat in spelen Vincent_graymore nämnde ovan.. Intressant att War slåss med en Lie i vissa sekvenser (Dante's Inferno feature) och mot änglar i andra (Bayonetta feature).

Medlem
Skrivet av Buio:

Ja, detta är av intresse för de som redan spanat in spelen Vincent_graymore nämnde ovan.. Intressant att War slåss med en Lie i vissa sekvenser (Dante's Inferno feature) och mot änglar i andra (Bayonetta feature).

Har du följt spelet sen början så har dom alltid funnits med.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av Neatherblade:

Har du följt spelet sen början så har dom alltid funnits med.

Jag lade ingen vikt av det som du såg i inlägget, utan bara konstaterade att det var intressant slump att tre spel med liknande speltyp kommer ungefär samtidigt och att Darksiders har två saker som är framhävda drag från de andra spelen.

Medlem

Blir mer och mer sugen på det här spelet. Diggar den starkt Warcraft-inspirerade grafiska stilen.

1
Skriv svar