Ipod Nano!! Hjälp!

Medlem
Ipod Nano!! Hjälp!

Heej... har köpt en Ipod Nano idag:D.. Men ett probleb bara... hur får ja in musiken....:|?????

Vill veta det så snabbt som möjligt


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Genom iTunes.

Tråd flyttad.

Medlem

Jaa men fattar typ nada av de jävla programet:|


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Först när du öppnar programmet måste du importera din musik.
File -> Add folder to library

Sen skapar du en playlist
File new -> playlist

Sedan markerar du låtarna du har i din library och högerklickar och tar add to playlist.

Sen om du har ipoden ikopplad så skall du kunna köra sync playlist to ipod eller liknande.

Sedan om du vill ändra något väljer du bara playlisten du har i meny och tar bort eller lägger till låtar och synkar igen så kommer filerna tas bort eller läggas till på din ipod.

Medlem

Fan va bra:D Tack!:D Blev bara lite missnöjd me min ipod :'( Det är "SKIT LÅG" volym fast jag har på högsta på inställningar och på volymkontrollen:|


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Finns något slags volymskydd under inställningar - fifflat med det?

Medlem

Aa de har ja:| Den är på max! Så jävla dåligt att de inte går att få högre:|


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

hahahahha, mullins flyttar även på denna tråd(Y) vi har en blivande tråd flyttare här:P


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

GÅr de att fixa?


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem
Skrivet av USF-BH:

hahahahha, mullins flyttar även på denna tråd(Y) vi har en blivande tråd flyttare här:P

Nån måste ju placera trådarna där de hör hemma

Skrivet av andreashal91:

GÅr de att fixa?

Provat att byta hörlurar?

Medlem

Enda anledningen till att jag inte har en ipod är itunes, skitprogram.


signatur
Medlem
Skrivet av cammo:

Enda anledningen till att jag inte har en ipod är itunes, skitprogram.

Numera är ju iTunes inget måste när det gäller ipods.

Inaktiv

att man öht behöver någon sorts program diskvalificerar ipod.


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Medlem

Sen att den har playlist hantering, göra egen playlist "on the go" och inte kostar 4 papp är en annan sak.


signatur
1
Skriv svar