Vann du Assassin's Creed II?

Medlem
Skrivet av chewiee:

Men lägg ner FZ kan ni inte ens kolla upp fakta?! Inte första gången ni påstår att rätt svar är fel.

Sekretagent Productions var bara delaktiga till att skriva storyn till första spelet, dom har inte ens en fotnot i Assassins Creed 2. Skärp er för fan, man blir ju less på era dåliga tävlingar när man vet att ni hittar på facit så man inte kan vinna nåt. Jävligt bra sätt att behålla läsare, verkligen. TVI!

Dagens sämsta förlorare och grinigaste person? Bra gjort med att ta förlusten stoiskt där...

Grattis till alla er vinnare!


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Skrivet av E_maN:

Grattis Martin

Tack Ganska oväntat! Sprang och köpte trisslotter sen men turen va visst slut ( visst va det du som vann tangentbord och grejjer en gång när jag rekommenderade dig för att få större chans att vinna?

Jag gick in på de där Secret agent's hemsida, då kom det upp en Google varning om att sidan kunde innehålla virus

Medlem

Fan. Föll på fråga två som så många andra.
Kudos till FZ för att ni fixade en fråga som faktiskt krävde lite kunskap/arbete för att hitta rätt svar på!

Grattis till vinnarna!


signatur

“All thinking people are atheists.”

Inaktiv
Skrivet av chewiee:

Men lägg ner FZ kan ni inte ens kolla upp fakta?! Inte första gången ni påstår att rätt svar är fel.

Sekretagent Productions var bara delaktiga till att skriva storyn till första spelet, dom har inte ens en fotnot i Assassins Creed 2. Skärp er för fan, man blir ju less på era dåliga tävlingar när man vet att ni hittar på facit så man inte kan vinna nåt. Jävligt bra sätt att behålla läsare, verkligen. TVI!

Och eftersom att storyn FORTSÄTTER så är de alltså delaktiga i storyn till spelet. Det är inte så jävla svårt att fatta!
Om en författare är med och skriver en bok, en annan gör en uppföljare, så är fortfarande den första författaren delaktig i storyn i uppföljaren eftersom att han skrev grunden.

Svårt att förstå?

Medlem
Skrivet av Brandter:
Skrivet av chewiee:

Men lägg ner FZ kan ni inte ens kolla upp fakta?! Inte första gången ni påstår att rätt svar är fel.

Sekretagent Productions var bara delaktiga till att skriva storyn till första spelet, dom har inte ens en fotnot i Assassins Creed 2. Skärp er för fan, man blir ju less på era dåliga tävlingar när man vet att ni hittar på facit så man inte kan vinna nåt. Jävligt bra sätt att behålla läsare, verkligen. TVI!

Och eftersom att storyn FORTSÄTTER så är de alltså delaktiga i storyn till spelet. Det är inte så jävla svårt att fatta!
Om en författare är med och skriver en bok, en annan gör en uppföljare, så är fortfarande den första författaren delaktig i storyn i uppföljaren eftersom att han skrev grunden.

Svårt att förstå?

Nja så är det väl egentligen inte? Bara för att storyn spinner vidare på föregående spel, eller bygger på det, betyder det väl inte personen som skrev storyn i del ett per automatik är inblandad i nr två?

Inaktiv
Skrivet av Spectral:
Skrivet av Brandter:
Skrivet av chewiee:

Men lägg ner FZ kan ni inte ens kolla upp fakta?! Inte första gången ni påstår att rätt svar är fel.

Sekretagent Productions var bara delaktiga till att skriva storyn till första spelet, dom har inte ens en fotnot i Assassins Creed 2. Skärp er för fan, man blir ju less på era dåliga tävlingar när man vet att ni hittar på facit så man inte kan vinna nåt. Jävligt bra sätt att behålla läsare, verkligen. TVI!

Och eftersom att storyn FORTSÄTTER så är de alltså delaktiga i storyn till spelet. Det är inte så jävla svårt att fatta!
Om en författare är med och skriver en bok, en annan gör en uppföljare, så är fortfarande den första författaren delaktig i storyn i uppföljaren eftersom att han skrev grunden.

Svårt att förstå?

Nja så är det väl egentligen inte? Bara för att storyn spinner vidare på föregående spel, eller bygger på det, betyder det väl inte personen som skrev storyn i del ett per automatik är inblandad i nr två?

Det gör det väl? Om det var de som kom på karaktärerna etc så är det ju fortfarande deras story i grunden. VSB: Då är de direkt inblandade i storyn.

Medlem
Skrivet av lyrael:
Skrivet av E_maN:

Grattis Martin

Tack Ganska oväntat! Sprang och köpte trisslotter sen men turen va visst slut ( visst va det du som vann tangentbord och grejjer en gång när jag rekommenderade dig för att få större chans att vinna?

Jag gick in på de där Secret agent's hemsida, då kom det upp en Google varning om att sidan kunde innehålla virus

stämmer bra det haha man får ju försöka vinna medans det går

Medlem

Vinnarna i vår lönnmördartävling är korkade, är du en av dem? Nej det är jag inte! /bitter

Medlem

Sekretagent Productions arbetade mycket med 1:an. Att de arbetade med 2:an hade jag ingen aning om. Google hjälpte föga.

Skrivet av mogvard:

Vinnarna i vår lönnmördartävling är korkade, är du en av dem? Nej det är jag inte! /bitter

Haha. Jag läste också "korkade" först. xD

Medlem

Som vanligt vann man ingenting...

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av chewiee:

Men lägg ner FZ kan ni inte ens kolla upp fakta?! Inte första gången ni påstår att rätt svar är fel.

Sekretagent Productions var bara delaktiga till att skriva storyn till första spelet, dom har inte ens en fotnot i Assassins Creed 2. Skärp er för fan, man blir ju less på era dåliga tävlingar när man vet att ni hittar på facit så man inte kan vinna nåt. Jävligt bra sätt att behålla läsare, verkligen. TVI!

Så det mail jag har från Corey May som bekräftar svaret på fråga två är inte fakta?

"man inte kan vinna något" är ju ett märkligt påstående när vi faktiskt har korat vinnare i varje tävling vi publicerat. Dessutom har du ju fått alla rätt i ett flertal tävlingar, hur förklarar du det?


signatur
Medlem

Fan vad roligt att man vann!
Vakna nu, bakis och jäklig och tänkte "har jag missat vilka som vann eller varför kommer det ingen nyhet om det?" Så man sätter sig och bläddrar tillbaka bland nyheterna och finner detta! GULD SÖNDAG

Medlem

Värst vad folk blev griniga för att de inte kunde hitta svaret på sin första googlesökning...

Själv hittade jag både till corey mays wikisida där det står att han var med och skrev storyn, även en intervju med han där han sa att han var lead writer.
Tar man sig en funderare kan man ganska lätt komma fram till att Sekretagent (som han äger och är CEO för) hade ett finger med i spelet i båda spelen (håhå).

12
Skriv svar