Windows Vista

Medlem
Windows Vista

japp då instllerade man pappas vista, och allt funkar fint, förutom 2 grejer , Jag ahr 2 st hårddiskar en sata (raptor som vista är instllerad på) och en IDE 200g, men när jag vill gå in i den kommer de ett fel meddelande

:/D är inte tillänglig
Begäran kunde inte utföras på grund av ett fel i en I/O-enhet ?

Och i IE7 hur ändrar jag så att varje gång jag slår en ny adress i adress fältet så öppnar de sig i en ny tab, det vill jag inte ha.

Tack för svar


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Inaktiv

Har du installerat senaste patcharna, dom har fixat ganska mycket sedan det släpptes..

IE7 problemet tror jag är någon inställning, annars.. testa om att installera om den.

Hårddiskprolemet låter konstigt, är du säker på att den sitter rätt annars kan du kontakta tillverkarna och kolla ifall dom känner igenom problemet.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

yup den är uppdaterad, hum ok ja jag ska pilla lite i burken och se


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

Den är i och bör funka, men har inte tillgång till hårddisken :S I bios visar den vad de är för disk och allt....

Hur tar man bort skrivskydd på en hårddisk ?


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

Lycklades fixa genom att byta IDE kabel


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

Kan nån hjälpa mej!!!!

Jag får inte igång Aero funktionen

har ett dudligt Grafikkort: XFX Geforce 8500 GT 512 mb

Medlem
Skrivet av Jalle_91:

Kan nån hjälpa mej!!!!

Jag får inte igång Aero funktionen

har ett dudligt Grafikkort: XFX Geforce 8500 GT 512 mb

Vilken Vista har du? Om du har den enklaste så ingår inte Aero.


signatur
Medlem

Jag har Vista Ultimate 64-bitars

Medlem

ska ha windows vista home den äger och om man bara har bra men man måste ha typ många bitar då är den perfekt:)


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem
Skrivet av MilleX:

ska ha windows vista home den äger och om man bara har bra men man måste ha typ många bitar då är den perfekt:)

Vad dallar du om?


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

1
Skriv svar