Valve utlovar laggfritt L4D2 till 360

Robot
Inaktiv
Valve utlovar laggfritt L4D2 till 360

Vadå gillar inte 360 spelare lagg? Hade varit riktigt coolt on konsol spelare och pc spelare hade kunnat köra på samma dedikerade.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Hade varit skönt om dom kunde lsänga upp ltie fler servrar till PC verisonen, och ställa på någon form av region filter.

300 ping och jänkare på servrarna är en first för mig imo.


signatur

P.L.U.R

Medlem

Medhåll SobP. Det är sååå ofta jag kommer in på servrar med 250-350 ping.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Finns det inte ett "sort by ping"-filter?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Är det bara jag som inte förstår varför spelvärlden går tillbaka till stenåldern med ping tider från uppringda modem tiden?

man trodde ju typ år 1999 att år 2009 då kommer alla ha ca 20-30 ping inte att det skulle vara samma som när man satt o ringde upp me sitt 56k modem?

kanske bara jag iof?

Medlem
Skrivet av Salami:

Är det bara jag som inte förstår varför spelvärlden går tillbaka till stenåldern med ping tider från uppringda modem tiden?

man trodde ju typ år 1999 att år 2009 då kommer alla ha ca 20-30 ping inte att det skulle vara samma som när man satt o ringde upp me sitt 56k modem?

kanske bara jag iof?

Ibland spelar det ingen roll vilken fart du har på ditt bredband. Men om du bor granne med en valve/steam server så lär du se på låg ping ^^

Medlem

DAoG

Sant men det jag syftar på är speltilverknas "brist ,Vilja" på att göra det bättre för oss och därmed sämre pingtider utan vi kan göra något åt det. *Uppenbarligen så tycker speltilverkarna att 100+ ping är acceptabel när det uppenbarligen inte var det år 1999 och speciellt inte 2009.

Om dom ny tyckte som oss spelare att 20-50 ping är max skulle dom väl göra något åt detta?

Medlem
Skrivet av Salami:

Är det bara jag som inte förstår varför spelvärlden går tillbaka till stenåldern med ping tider från uppringda modem tiden?

man trodde ju typ år 1999 att år 2009 då kommer alla ha ca 20-30 ping inte att det skulle vara samma som när man satt o ringde upp me sitt 56k modem?

kanske bara jag iof?

Nej, det var inte bara du. Jag var helt övertygad, då -99, att vi 10 år senare skulle sitta med nån ny teknik och ha typ 0 i ping. Oj så fel man hade. Numera känns det som man är tillbaka på stenåldern ibland.

Medlem

Men nog har det blivit bättre alltid! Nu går det ju fint att spela utan att hosta servern själv och bara spela med polarna i närområdet...


signatur

I hear voices in my head. They come to me.
They understand. They talk to me.

1
Skriv svar