Pc-beta av Bad Company 2 försenas

Robot
Medlem
Pc-beta av Bad Company 2 försenas

Ojdå, den där informationsrutan radade upp trevliga saker.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Fyy säger jag.. jag som ville spela detta ganska rejält..ajja =/

Medlem

ffffffffuuuuuuu


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

"Clan Support & Private Servers - Independent Clan Tag, and ability to rent servers for hosting and controlling private password protected competitive servers with expanded control over the settings from public ranked servers. "

Independent Clan Tag - fanns i bf2, och användas bara av nybörjare klaner, dom riktiga spelarna skapade nytt konto.

Hyra servrar är väl bra, men vi som kör våra egna servrar då?

Medlem

Fin fint, tror jag kommer köpa det till ps3 ändå

dzl
Medlem

Hm, 32 spelare känns lite fattigt. Dock ses väl inte detta ett renodlat online-spel, som BF42 och BF2. Men det får duga till BF3 kommer

Medlem

awsome


signatur

OMGWTFBBQHAXXXXXXXXX

Medlem
Skrivet av TruB:

"Clan Support & Private Servers - Independent Clan Tag, and ability to rent servers for hosting and controlling private password protected competitive servers with expanded control over the settings from public ranked servers. "

Independent Clan Tag - fanns i bf2, och användas bara av nybörjare klaner, dom riktiga spelarna skapade nytt konto.

Hyra servrar är väl bra, men vi som kör våra egna servrar då?

Det tycker jag är en väldigt töntig grej, varför behöva skapa ett nytt kotno bara för det?

Jag joinade en klan en kort tid, men det sved rejält att inte få ha gamla kontot. Det finns ju ingen vettig anledning att skapa ett nytt dock kunde jag fortsätta på mitt gamla när jag lämnat klanen:D

Medlem

Sååå jävla sugen på detta spel ska köpa nytt graffekort också då, bara nvidia inte tappar bollen.

Medlem
Skrivet av dzl:

Hm, 32 spelare känns lite fattigt. Dock ses väl inte detta ett renodlat online-spel, som BF42 och BF2. Men det får duga till BF3 kommer

Banorna lär vara anpassade för egentligen 24 spelare så. Så jag tror det kommer bli tillräckligt med action ändå.

Medlem

Inte direkt förvånad :D. Vill endå testa det dock

Inaktiv

Aja då räcker väl MW2 och L4D2 lite längre, med dom där fördelarna vi får så är jag beredd att vänta.


signatur

Spel är som sex, man skryter inte om hur snabbt man klarar det.

Medlem

Han på bilden ba
- Nooooooooooooooooooo

Medlem

bajs också :/

Medlem
Skrivet av Mahlberg:
Skrivet av dzl:

Hm, 32 spelare känns lite fattigt. Dock ses väl inte detta ett renodlat online-spel, som BF42 och BF2. Men det får duga till BF3 kommer

Banorna lär vara anpassade för egentligen 24 spelare så. Så jag tror det kommer bli tillräckligt med action ändå.

Oja, spelar betan på ps3 och kan säga att 24 spelare räcker gott och väl, 32 lär väl nästan bli överflöd.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av Mahlberg:
Skrivet av dzl:

Hm, 32 spelare känns lite fattigt. Dock ses väl inte detta ett renodlat online-spel, som BF42 och BF2. Men det får duga till BF3 kommer

Banorna lär vara anpassade för egentligen 24 spelare så. Så jag tror det kommer bli tillräckligt med action ändå.

Oja, spelar betan på ps3 och kan säga att 24 spelare räcker gott och väl, 32 lär väl nästan bli överflöd.

I och med att banorna är indelade i sektioner så är det ju ganska förståeligt. Frågan är om man ska uppgradera te win 7 och ati 5870 ;P

Medlem

Dedicated Ranked Server, Oh yeah baby. 32 players online duger också fint. Men undrar en sak, Finns det flygplan? Vill inte ha dem! obalanserade skräp i BF2

Medlem

Spelar som fasen på PS3 just nu i väntan på PC beta. 24 spelare kan känns lagom på konsoll men skulle nog vara för lite på PC. 32 känns stabilt


signatur

Welcome to the Manglerdome

dmn
Medlem

Synd att det inte är 64 pers

Medlem
Skrivet av Hannu87:

Dedicated Ranked Server, Oh yeah baby. 32 players online duger också fint. Men undrar en sak, Finns det flygplan? Vill inte ha dem! obalanserade skräp i BF2

Det blir inge flygplan i BC2, bara helikoptrar som kan flyga!

Medlem
Skrivet av dmn:

Synd att det inte är 64 pers

Nej, det är det inte, när det är 12vs12 respektive 16vs16 blir det mer teamplay.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av dmn:

Synd att det inte är 64 pers

Nej, det är det inte, när det är 12vs12 respektive 16vs16 blir det mer teamplay.

Håller med! 10v10 är det bästa.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av WeeaseL:
Skrivet av Hannu87:

Dedicated Ranked Server, Oh yeah baby. 32 players online duger också fint. Men undrar en sak, Finns det flygplan? Vill inte ha dem! obalanserade skräp i BF2

Det blir inge flygplan i BC2, bara helikoptrar som kan flyga!

Tackar, underbara nyheter

Medlem

fan hade sett fram till jul här å prova! jaja längtar som fan efter detta spel till pc!

Medlem

Aw, synd.

SON...
I AM DISAPPOINT

Inaktiv

Det var ju förväntat.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

En månad var ju inte så farligt ändå. (Eller vad det nu kan bli)


signatur

SneL fezt heSt

Medlem
Skrivet av warh0g:

Spelar som fasen på PS3 just nu i väntan på PC beta. 24 spelare kan känns lagom på konsoll men skulle nog vara för lite på PC. 32 känns stabilt

Hur är betan på PS3 då, bra eller anus?

Medlem
Skrivet av v1lle3:
Skrivet av TruB:

"Clan Support & Private Servers - Independent Clan Tag, and ability to rent servers for hosting and controlling private password protected competitive servers with expanded control over the settings from public ranked servers. "

Independent Clan Tag - fanns i bf2, och användas bara av nybörjare klaner, dom riktiga spelarna skapade nytt konto.

Hyra servrar är väl bra, men vi som kör våra egna servrar då?

Det tycker jag är en väldigt töntig grej, varför behöva skapa ett nytt kotno bara för det?

Jag joinade en klan en kort tid, men det sved rejält att inte få ha gamla kontot. Det finns ju ingen vettig anledning att skapa ett nytt dock kunde jag fortsätta på mitt gamla när jag lämnat klanen:D

Såklart, är din public rank viktigare än intresset för klanen så förstår jag det.

123
Skriv svar