Eve Online: Dominion filmat

Robot
Medlem
Eve Online: Dominion filmat

Riktigt bra som alltid.

Medlem

CCP vet hur man gör. Synd att man får huvudvärk av att spela bara, sjukt mycket smått att hålla reda på!

Medlem

CCP visar gång på gång att det går att driva ett MMO och släppa gratis-material ! Spelar inte EVE, men ser CCP Games som tidens hjälte inom MMO-branschen. Synd bara att man inte har tid att spela något MMO..

Medlem

Önskar verkligen att jag hade orken och motivationen att börja spela EVE igen. Jäkla plugg att ta upp all min tid. :>


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

CCP levererar återigen grymt material och jag lär väl bli sittandes ett par veckor framöver framför burken som en zombie i rymden.


signatur

Spaceships Are Magic

Medlem

Snygg trailer (as usual).. önskar dock att spelet i sig såg lika snyggt ut.

Tröttnade på att alla mina lasrar sköts åt ett helt annat håll än vad kanonerna var riktade etc.. såna småsaker förstörde intrycket i spelet

Medlem

Trailern är ju inspelad ingame, sedan har dom lagt till Ljud och Text så klart. Plus snygg editering av allt materiall

Spelat Eve då och då sedan 2004, bra spel.
Har dock massa andra spel som man spelar just nu, så har inte tid för MMO

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Snygg trailer (as usual).. önskar dock att spelet i sig såg lika snyggt ut.

Tröttnade på att alla mina lasrar sköts åt ett helt annat håll än vad kanonerna var riktade etc.. såna småsaker förstörde intrycket i spelet

Trailern är gjord med in-game motorn. Kan heller inte påstå att jag under alla de år jag spelat har upplevt det du beskriver.

Uppdatera dina grafikkortsdrivrutiner?

Medlem

Jag älskar CCP <3

Medlem
Skrivet av dr00l:
Skrivet av ForrestFox:

Snygg trailer (as usual).. önskar dock att spelet i sig såg lika snyggt ut.

Tröttnade på att alla mina lasrar sköts åt ett helt annat håll än vad kanonerna var riktade etc.. såna småsaker förstörde intrycket i spelet

Trailern är gjord med in-game motorn. Kan heller inte påstå att jag under alla de år jag spelat har upplevt det du beskriver.

Uppdatera dina grafikkortsdrivrutiner?

för att vara lite petig så är det grafikmotorn vi kommer få med nya expansionen

Medlem
Skrivet av dr00l:
Skrivet av ForrestFox:

Snygg trailer (as usual).. önskar dock att spelet i sig såg lika snyggt ut.

Tröttnade på att alla mina lasrar sköts åt ett helt annat håll än vad kanonerna var riktade etc.. såna småsaker förstörde intrycket i spelet

Trailern är gjord med in-game motorn. Kan heller inte påstå att jag under alla de år jag spelat har upplevt det du beskriver.

Uppdatera dina grafikkortsdrivrutiner?

Har hunnit köra igenom spelet med tre olika grafikkort, haft samma fula missar varje gång.
Turrets låser sig inte mot mål, följer inte efter målet utan kan sikta ut i tomma rymden men ändå skjuter ens skepp mot valt mål vilket förstör illusionen.
Har å andra sidan trott att detta berott på spelkoden, vore kul att få se spelet på någon annans dator där grafiken funkar som den ska ^^

Medlem

Spelar regelbundet med en skysst dator, och det ser inte så olikt ut förutom en del extrafilter dom har dragit på för att polera det hela
Dessutom är planterna i trailern nya, dom kommer i expansionen

Naturligtvis är inte spelet exakt så, det är simplifierat för att göra mer lättförståligt, men de grundläggande strategierna och hur det faktiskt fungerar är inte långt från vardagligt gameplay

Medlem

Nog är det bra som vanligt alltid, men gratis är det inte. Det är bland annat detta man betalar 15 Euro i månaden för.


signatur
Inaktiv

Så grym trailer! Nu måste jag börja spela igen bara för det >_< Hurrah för gratis expansioner!

1
Skriv svar