Massiva onlinereor i högtidsdagar

Medlem
Massiva onlinereor i högtidsdagar

Köpte precis Osmos! Ska testa det snart, ser helmysigt ut. För dryga 20kr är det helt klart värt!

Btw, varför finns inte spelet i databasen?

Medlem

Vill ju bara köpa DLC till FC2, inte hela spelet.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Vill ju bara köpa DLC till FC2, inte hela spelet.

Det verkar som om det har blivit gratis, dra properties på Far Cry 2 och kolla DLC tabben.

Själv blir det Lucas Arts packet, GRID och Osmos för mig. Skulle också köpt THQ packet om jag inte hade haft det sedan innan, saknar dock DoW2 och Red Faction spelen.

Medlem
Medlem

Funtar på THQ paketet alltså.. GRID & Dragon Age har man ju redan.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Köpte THQ complete pack :>

Medlem

LucasArts Premier Pack - 60 procent - 44,99 euro
THQ Complete Pack - 50 procent - 49,99 euro

Gaming för flera år framöver för min del om det är så. Blir nog ett köp.

Medlem

Ni som fungerar på att skaffa Serious Sam HD så kan jag rekommendera GetGamesGo. Köpte precis spelet där för 10 pund och jag fick en cdkey direkt som gick att aktivera på Steam.

Medlem

heh , köpte 3 grid

Medlem
Skrivet av lasershock:

Ni som fungerar på att skaffa Serious Sam HD så kan jag rekommendera GetGamesGo. Köpte precis spelet där för 10 pund och jag fick en cdkey direkt som gick att aktivera på Steam.

Vad innebär det att aktivera en produkt. Är det så smidigt att man kan köpa t ex på D2D, aktivera på steam och sedan framöver kan man tanka från steam? Det hade ju varit guld. Jag har dragit mig för att köpa från andra ställen än steam då jag vill kunna ladda ner alla spel från en plats.

Eller är det bara så att man ska kunna få achievements, använda friends etc?

Riktigt sugen på Osmos som jag helt har missat och så blire nog Plants vs Zombies också. Klassiskt lir som ska liras igen och igen framöver.

Medlem
Skrivet av qayotee:
Skrivet av lasershock:

Ni som fungerar på att skaffa Serious Sam HD så kan jag rekommendera GetGamesGo. Köpte precis spelet där för 10 pund och jag fick en cdkey direkt som gick att aktivera på Steam.

Vad innebär det att aktivera en produkt. Är det så smidigt att man kan köpa t ex på D2D, aktivera på steam och sedan framöver kan man tanka från steam? Det hade ju varit guld. Jag har dragit mig för att köpa från andra ställen än steam då jag vill kunna ladda ner alla spel från en plats.

Eller är det bara så att man ska kunna få achievements, använda friends etc?

Riktigt sugen på Osmos som jag helt har missat och så blire nog Plants vs Zombies också. Klassiskt lir som ska liras igen och igen framöver.

Att aktivera en cdkey på Steam innebär att det blir precis som om du hade köpt spelet via Steam. Du kan ladda ner spelet via Steam och använda alla Steamfunktioner, som t.ex. achievements.

Här är en lista på alla retail cdkeys som går att aktivera på Steam.
https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=7480-wusf...
De har dock inte lagt till Serious Sam HD än.

Medlem

Svårt att motstå THQ pack.. .

Hjälp att övertala mig, varför ska jag köpa det?

Medlem
Skrivet av bulan880:

Svårt att motstå THQ pack.. .

Hjälp att övertala mig, varför ska jag köpa det?

Du får 17/18 bra spel till priset av ett.

Medlem
Skrivet av lasershock:
Skrivet av qayotee:
Skrivet av lasershock:

Ni som fungerar på att skaffa Serious Sam HD så kan jag rekommendera GetGamesGo. Köpte precis spelet där för 10 pund och jag fick en cdkey direkt som gick att aktivera på Steam.

Vad innebär det att aktivera en produkt. Är det så smidigt att man kan köpa t ex på D2D, aktivera på steam och sedan framöver kan man tanka från steam? Det hade ju varit guld. Jag har dragit mig för att köpa från andra ställen än steam då jag vill kunna ladda ner alla spel från en plats.

Eller är det bara så att man ska kunna få achievements, använda friends etc?

Riktigt sugen på Osmos som jag helt har missat och så blire nog Plants vs Zombies också. Klassiskt lir som ska liras igen och igen framöver.

Att aktivera en cdkey på Steam innebär att det blir precis som om du hade köpt spelet via Steam. Du kan ladda ner spelet via Steam och använda alla Steamfunktioner, som t.ex. achievements.

Här är en lista på alla retail cdkeys som går att aktivera på Steam.
https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=7480-wusf...
De har dock inte lagt till Serious Sam HD än.

Ah, tackar. Synd bara att det är så få spel som stöds.

Medlem

Egentligen har man ju redan de spel man vill ha av de där... Blir nästan sugen på att köpa de igen dock, eller på något vis bunkra upp som julklappar.. Attans. :S


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Mums! Hearts of Iron 3 för 114:- ^^

Hade man inte redan haft hälften av de sakerna man ville ha ur THQ-paketet hade det varit solklart köp.

Medlem

Missa inte att Impulse säljer ett GPG pack med SupCom, Supcom:FA och Demigod

http://www.impulsedriven.com/products/ESD-IMP-W367

Medlem

Erbjudanden på GamersGate i helgen:

Light of Altair - 50% - €7.49
Serious Sam 2 - 50% - €2.49
Universal Combat Collectors Edition - 50% - €14.95
All Aspect Warfare - 63% - €13.49
Angle of Attack - 50% - €10.97
All Aspects War Pack Bundle - 50% - €26.97
Europa Universalis Complete Series - 65% - €29.95

Ett litet förhandstips är att de kommer fler erbjudanden för decembermånad med. Kanske tanka hem Hearts of Iron 3 åt mormor i jul?


signatur

/Landstream

Medlem

TACK! För dessa "prisjakter" ni gör, det är guld att slippa hålla koll på alla helgerbjudanden själv!

Medlem
Skrivet av lasershock:

Ni som fungerar på att skaffa Serious Sam HD så kan jag rekommendera GetGamesGo. Köpte precis spelet där för 10 pund och jag fick en cdkey direkt som gick att aktivera på Steam.

Köpte det från GetGamesGo men fick ingen key...fick bara en nerladdningslänk :/
Awesome spel dock

Medlem

Sins of a solar empire för 71 kr på impulse. Där har man många timmar bra spel för få kronor.

Synd att jag redan har allt intressant från THQ-paketet. Bra köp annars.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

nj
Medlem

Eftersom #Hearts of Iron 3 inte har någon regionsbegränsning på D2D så kan man köpa det aningen billigare via D2D.com, eller om så kan man få ett paket med de sprite packs som släppts samt spelet för nästan samma summa via D2D.com som enbart spelet kostar på engelska sidan.

Medlem
Skrivet av nj:

Eftersom #Hearts of Iron 3 inte har någon regionsbegränsning på D2D så kan man köpa det aningen billigare via D2D.com, eller om så kan man få ett paket med de sprite packs som släppts samt spelet för nästan samma summa via D2D.com som enbart spelet kostar på engelska sidan.

Gäller samma sak för The Sims 3 som reas på amerikanska sidan?

nj
Medlem
Skrivet av rizzon:

Gäller samma sak för The Sims 3 som reas på amerikanska sidan?

D2D är duktiga på att tydligt ange vilka länder/regioner som får köpa spel på deras två olika sidor så det är bara att du kollar spelets sida där?

Medlem

Härligt. Köpte Dragons Age: Origin


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Inaktiv

Varför är inte erbjudanden från GamersGate och GOG/Good Old Games med?.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Sins of a solar empire för 71 kr på impulse. Där har man många timmar bra spel för få kronor.

Synd att jag redan har allt intressant från THQ-paketet. Bra köp annars.

Även expansionen kostar 70kr vilket gör det hela ännu bättre

http://www.impulsedriven.com/sin

/ LordDaimos

Inaktiv

Synd att gamers gate inte hate någe kul, dem endaj ag köper ifrån!


signatur

a"C"RED -

Medlem

Så vad finns i LucasArts Premier Pack och THQ Complete Pack?


signatur

Trying is the first step towards failing

12
Skriv svar