Systemkrav för Mass Effect 2

Medlem

Kommer flyta bra på min 360 och projekor med 100".


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Pert:

Inte så farligt men jag reagerar alltid på att alla nya spel kräver så mycket hårddiskutrymme.

Då kan jag medela herrn att en terrabyte HD-minne går på c.a 700 kr på komplett.se!


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

Vad bra, nu vet man vem som kan maxa och vem som inte kan det. Good to know!

varför gör de så fula framsidor på spelen? visserligen bara lådan men i alla fall... Och jag klarar kanske maxa det beror nog på min cpu för min del.


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Ska nog gå maxa inte för stora krav.

Medlem
Skrivet av Defon:

loxun ingen gamer sitter på en pentium 4

Det är nog ganska många ska du se.

Medlem

bring it on!! DRM? FFFFUUUUUUUUUUUUUUUU

Medlem
Skrivet av Loxus:
Skrivet av Defon:

loxun ingen gamer sitter på en pentium 4

Det är nog ganska många ska du se.

Ja, men hur många är seriösa pc-spelare som alltid brukar spela dom nyaste spelen?

Minns att p4 var snorhet när jag köpte min första dator för typ 6 år sedan. Måste ju varit några år sedan man ens kunde köpa en ny p4?

Medlem

Gillar hur alla sådana här nyheter förvandlas till ett skrytforum.
Tycker det är bra att alla inte kör på som fan och kräver att alla ska ha den precis nyaste hårdvaran.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Om jag klara crysis på typ högsta. Borde jag klara det här spelet

Medlem

DX9???? wtf? skojar dem?


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Gillar hur alla sådana här nyheter förvandlas till ett skrytforum.
Tycker det är bra att alla inte kör på som fan och kräver att alla ska ha den precis nyaste hårdvaran.

Men du måste hålla med om att det är roande när många personer som kallar sig "pc" gamers uppdaterar sina datorer slöare än vad gemene man byter bil.

Tycker också det är bra att utvecklarna inte endast lägger ner krut på grafiken och att man optimerar bra. Men att tro att sin dator som ej var top-tier för 6 år sen ska hålla fortfarande och sedan sitta o gnälla på utvecklarna är minst sagt roande.

Inaktiv

en GT 230 borde räcka för recomended elr? pm mig gärna

12
Skriv svar