Dawn of War 2: Chaos Rising-bilder

Robot
Medlem
Dawn of War 2: Chaos Rising-bilder

"...och trevlig kaosdag på dig!"

Tack, tror jag.

Medlem

Äntligen får man ta revansch mot den falske kejsaren och de dårar som följer honom!:crazy:


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Inaktiv

Död åt Kejsaren!

Medlem

Kommer nog bli fin fint online

Medlem

Jupp, kommer bli skoj. Tror jag. Hoppas jag.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Medlem

Det är alltid trevligt med nya raser, men det kommer att ta balanseringen tillbaka till 0. Så fort Relic (nästan) balanserat originalspelet (med tanke på att det lär ta ett par månader till) så dimper Chaos ner och då börjar cirkusen om igen.


signatur

Och dessa förbannade jävla Jehovas vittnen, Muammar Khaddaffi och göteborgare med deras putslustiga vitsar och deras uppblåsta lokalpatriotism

Medlem

ja får verkligen hoppas att de klarar att balansera chaos. hoppas också att det lägger till något mer i Last Stand och nya banor.


signatur
Medlem

Öka enhets-cappen!

Medlem

Death to the enemy! Death to the false Emperor!


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

For the dark gods!

Inaktiv
Skrivet av PingviN:

Det är alltid trevligt med nya raser, men det kommer att ta balanseringen tillbaka till 0. Så fort Relic (nästan) balanserat originalspelet (med tanke på att det lär ta ett par månader till) så dimper Chaos ner och då börjar cirkusen om igen.

Ungefär vad som brukar hända med de flesta expansioner som tillför nya faktioner och enheter, så det är ingen chockerande nyhet direkt.

Medlem
Skrivet av Proppen:

Öka enhets-cappen!

Hoppas jag verkligen att de inte gör. Är redan grötigt så det räcker och blir över under sen T3.


signatur

Och dessa förbannade jävla Jehovas vittnen, Muammar Khaddaffi och göteborgare med deras putslustiga vitsar och deras uppblåsta lokalpatriotism

1
Skriv svar