1,6 miljoner Assassin's Creed II

Robot
Medlem
1,6 miljoner Assassin's Creed II

Tycker det är kul när det går bra för andra spel utvecklare.
Skadeglädje mot IW men dem får gärna misslyckas efter sin otroliga arrogans mot pc användarna... hoppas DICE säljer riktigt bra med BFBC2 med, vore skojj.

Medlem
Skrivet av zauii89:

Tycker det är kul när det går bra för andra spel utvecklare.
Skadeglädje mot IW men dem får gärna misslyckas efter sin otroliga arrogans mot pc användarna... hoppas DICE säljer riktigt bra med BFBC2 med, vore skojj.

håller på BC2 jag med!:D

Medlem

Det är väl inte en helt korrekt jämförelse eftersom PC versionen på AC II inte släpps förrän nästa år (medan CoD MW2 släppte till alla platformar). Men att CoD är kungen, sett till försäljningssiffrorna råder ingen tvekan om.
För mig som inte är är så förtjust i den typen av multiplayer som CoD har (för mycket små grodorna som hoppar omkring) så är väl AC mer intressant och ger mer valuta, dvs ingen single-player kampanj som är över på bara 4-5 timmar.

Medlem

Köpte båda, hat kul med båda, nästan Platinum thropy på AC2


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

jag köpte båda, dock så MW2 till PC, en sak som jag inte typ gillar att betala så mycket för ett spel. är att som AC2 efter 4 dagar hadde jag gjort allt, alla updrag alla fjädrar alla the truth och hela storyn etc. 908 kr för 4 dagars skoj

visst det var collectors edition på köpet så om vi säger 500 spänn eller nått för skälva spelet, är lite väl mycket när igenligen det inte finns multiplayer på spelen.

och som andra också säger här, BF2

Medlem

Undrar när vi får reda på vilka som vann i tävlingen? Andra frågan tyckte jag var luddigt.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Köpte båda här, kunde inte bara välja en.
Men dem hade rättat till många fel i AC2 och det var en riktigt grym spelupplevelse, och story-mässigt så slår AC2 MW2. Men som sagt bara jag som tycker det.
Så se till att njuta av detta spel, förtjänar verkligen tiden man lägger ner på det.

Inaktiv

Lagom töntigt att alla nördar fortfarande tjuter om dedikerade servrar.

Medlem

Jag köpte MW2 till ps3'an väntar på pengar till AC2 =D

Medlem

Spelet hade sålt betydligt bättre om det inte släppts i samma veva som Modern Warfare 2.

1
Skriv svar