Multiplayernytt till Uncharted 2

Robot
Medlem
Multiplayernytt till Uncharted 2

Spelet behöver en sniperbana.

Medlem

Har bara hunnit pröva MP-delen i Uncharted 2 men den imponerade mig starkt!

Medlem

Synd att jag bara har handkontroller till PS3. MP blir rena plågan då. Måste skaffa en vettig mus. Bra spel btw.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem
Skrivet av Eisenhart73:

Synd att jag bara har handkontroller till PS3. MP blir rena plågan då. Måste skaffa en vettig mus. Bra spel btw.

Uncharted 2 har inte inbyggd stöd för möss (Tyvär bara Unreal 3 som har det på PS3an). Iom att Uncharted är ett tredjepersonsskjutare så ser jag inte hur mycket en mus skulle hjälpa/själpa? det är mycket plattformsdelar i MP-delen oxå så kontrollen funkar bra. Dessutom så kör ju alla (majoriteten?) med handkontrollen så det är inte som att du har ett handikapp om du spelar med den. När det gäller FPS så kan ju en lösning som Frag-FX eller allt vad de heter vara till fördel men inte i detta spel. Eller tycker du det är obekvämt/smärtsamt att spela med handkontroll?

Medlem

Uncharted 2 bästa SP spelet! MP är däremot långt ifrån bra.

Medlem
Skrivet av blabbs:

Uncharted 2 bästa SP spelet! MP är däremot långt ifrån bra.

eeeh what?! Du pratar i nattmössan!

Uncharted 2 är ruggigt välgjort i mp och erbjuder den bästa upplevelsen om man vill spela tredje persons action spel online.
Finns online co-op som också är väldigt välgjort.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

På tal om att använda mus och tangentbord till PS3, går det använda det till vissa PS2-spel? Tänkte eftersom att även den konsolen har ett flertal usb-uttag.
Men on-topic (?), trodde faktiskt inte att det fanns MP i Uncharted.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Game of the Year!

1
Skriv svar