Far Cry 3 bekräftat

Medlem
Far Cry 3 bekräftat

Varför lägger de så stor vikt på spelets geografiska storlek?

Hoppas att detta blir bättre än tvåan.

Medlem

Jaha har inga förhoppningar efter Far Cry 2.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

chaxman: Håller med dig där. Tvåan var alldeles för stort och långdraget, var man än skulle fick man åka, åka, åka och..... åka...


signatur

Trust is for fools...

Inaktiv

gå tillbaka till ettans rakt fram med monster ><


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Trevligt, detta kommer att bli skitbra.

Medlem

Far Cry 3: Revenge of the Guard Post

Kommer nog hoppa över FC denna gång, tvåan måste ha varit bland dom sämsta spel jag har kört.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

skräp.. tyipiskt fps nu för tiden som bara satsar på grafik och inget annat. Som dom flesta som kommer ut idag.

Medlem

Vet inte vad jag ska säga efter besvikelsen, bara att hoppas att de lärt sig från 2:an. FC 2 var faktiskt inte så dåligt, ganska kul faktiskt.

Medlem

Undra om 3:an kommer bli en fortsättning på 1:an eller 2:an (Hoppas 1:an).. Dom två första spelen hade ju ingenting med varandra att göra ..


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

Förra årets största besvikelse. Riktigt dålig speldesign.

Medlem

Hoppas att de lär sig hur man gör ett spel kul.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

När ska dom ge upp det här med singleplayer spel blir så jävla less.... så himla 1999 så det inte är sant, lätt att manipulera botfanskapen med.

Sen har dom aimbot inbyggd och onormalt bra "7e sinne" vet alltid vart du är och sist men inte minst är dom inte något av detta så är dom dumma som få.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Trevligt, detta kommer att bli skitbra.

Déjà vu.

De måste väl försöka rädda namnet, 2:an var ju en katastrof. Förstår inte vad de tänkte på.
"Det här är kul! KÖRA BIL FRAM ÅT TILLBAKA!"


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Detta utannonserades väl redan förra året?

Medlem
Skrivet av FuzioN:

När ska dom ge upp det här med singleplayer spel blir så jävla less.... så himla 1999 så det inte är sant, lätt att manipulera botfanskapen med.

Nej usch, fan va trist om det bara fanns multiplayer.

Medlem

Det är ju för att Ubisoft tog varumärket! Crysis skulle egentligen varit Far Cry 2.

Medlem

2an var ju ingen höjjdare, hoppas de lyckas få tillbaka känslan i första spelet.

Medlem

c0rp: Spelar mindre roll när även det var dåligt.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Far Cry 2 var riktigt bra så jag hoppas detta är lika bra och har stora öppna miljöer.

Medlem
Skrivet av lasershock:

Far Cry 2 var riktigt bra så jag hoppas detta är lika bra och har stora öppna miljöer.

+1. Hellre spelardrivet än storydrivet, om man säger så FC2 var kul.


signatur
Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Far Cry 3: Revenge of the Guard Post

Kommer nog hoppa över FC denna gång, tvåan måste ha varit bland dom sämsta spel jag har kört.

HAHAHAHA den var fin, revenge of guard post. 2:an gick ut på det. Ta dig till mcdonalds och stanna på vägen för att skjuta lite posts.

Medlem

Jag tror nog det kan bli riktigt jäkla bra. En snygg motor har de redan och med lite småpillande i Dunia så blir det säkert ännu snyggare.

Sen så fick de ta mycket skit från alla håll angående spelets gameplay så jag tror de kan ha lärt sig sin läxa, som med Assassins Creed 2.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Jag tyckte FC2 var skitskoj... lite mkt travel kanske men inte tillräckligt för att det skulle bli ett dåligt spel imo

Inaktiv

FC2 var i särklass den största mängd dynga som någonsin har haft missnöjet att finnas på min hårddisk.

Om FC3 följer samma nivå som tvåan så lär det väl inte ens gå att avinstallera spelet, då den återuppstår efter 5min.

Medlem

Det kommer bli bajs till 100%. Projektledaren för Far Cry 2 borde hängas! Helt idotisk struktur på hela spelet. Inte ens kan man modda ett skvatt heller för den delen.
Jag spelade typ 1 timme och har aldrig rört det igen, så som sagt; "Inga förhoppningar här"

Medlem
Skrivet av bjosarn:

c0rp: Spelar mindre roll när även det var dåligt.

Jag tycker Crysis var riktigt roligt när jag spelade igenom det i julas. Far Cry 2 sög däremot hårt.

Medlem

2:an var ganska tråkigt, som sagt outpost efter outpost.
Miljön var jävligt död med för övrigt och sen var inte ytan så jävla stor heller eftersom 33% var typ berg man inte kunde gå på!

Grafiken var rätt snygg däremot och det är jävligt rolig mp i spelet!:)


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Nej tack...


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Mitt sämsta köp någonsin: Farcry 2 Collector's Edition, oktober -08.

12
Skriv svar