Banverktyg till Natural Selection 2

Robot
Medlem
Banverktyg till Natural Selection 2

Natural-Selection är utan tvekan bästa moden till något spel någonsin!
För övrigt fungerar verktygen otroligt bra även om det är pre-alpha!

Medlem

Aldrig byggt banor förr, men börjat lite smått nu kul att se motorn. Postar några bilder senare när jag kommit en bit på arbetet!

Medlem
Skrivet av IluvBread:

Natural-Selection är utan tvekan bästa moden till något spel någonsin!
För övrigt fungerar verktygen otroligt bra även om det är pre-alpha!

+1


signatur

Have a good time!

Medlem
Medlem

^ Såg ju bra ut . Är det hyfsat enkelt att arbeta i om man är nybörjare?

Medlem

[http://i.imagehost.org/0932/NS2level.jpg]
[http://i.imagehost.org/0282/NS2level2.jpg]

Så ser en liten bit av min första bana ut. Verktyget är verkligen det lättaste jag har använt mig av. Det är bara klicka och dra i princip. Inte ofta man behöver dabbla med siffror och topologi.

Medlem

Btw, Comstedt, hur fick du till skuggorna? Har inte hittat hur man aktiverar dem än.

Medlem

Fin liten korridor Wartex! Använd Spot Light istället för vanlig light de skapar dynamiska skuggor, sen ändra vinklar / distance på dem

@ Whimsical ja det är ganska lätt, kollade bara igenom de två tutorial videorna på några minuter sen var jag igång

Medlem
Skrivet av Comstedt:

Fin liten korridor Wartex! Använd Spot Light istället för vanlig light de skapar dynamiska skuggor, sen ändra vinklar / distance på dem

Ah, tackar. Har försökt undvika spotlightsen eftersom de flimrade när man gjorde dem för stora.

Medlem

Några tips på hur man ska börja? Har inte pysslat med level editing förut.

Medlem

är det lätt att få in custom content? nån som provat?


signatur

Lighting Artist, MachineGames
www.tomaslidstrom.com

Medlem

Mysig och simpel editor

Medlem

Fan nu vill man ju köpa det bara för att testa editorn, verkar ju inte vara lika mycket meck som i hammer t.ex.

Medlem

abbe, kör på udk vafan Vill minnas att du satt o mecka lite i det? eller vi snacka om det nån gång iaf


signatur

Lighting Artist, MachineGames
www.tomaslidstrom.com

Medlem

damn jag vill också testa editorn, räcker det med att köpa standard för att få editorn redan nu eller måste man ha "special" edition?

Medlem
Skrivet av Drevlin:

abbe, kör på udk vafan Vill minnas att du satt o mecka lite i det? eller vi snacka om det nån gång iaf

Haha, jag har bara inte kommit runt till det ännu.

Medlem
Skrivet av cannon_fodder:

damn jag vill också testa editorn, räcker det med att köpa standard för att få editorn redan nu eller måste man ha "special" edition?

Standard räcker

1
Skriv svar