Två nya klasser i The Old Republic

Robot
Medlem
Två nya klasser i The Old Republic

Var ju bara att förvänta, känns som dom blir liknelsen för antingen healers eller mages..


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Kan man inte få spela som en simpel RD2D-robot? Det vore skoj.


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem
Medlem

Caster classen här då låter roligt

Medlem

Consular var ju lätt roligast i KotOR. Rätt förväntat Eller, hade tänkt mig antingen någon form av medic eller så något likt detta.

Inaktiv

Couldn't care less. Jävla Bioware att förstöra KotOR!!! Vfr kan de inte bara släppa en vettig uppföljare till 2an istället för jävla MMO skit? Hoppas att det går samma öde till möttes som Tabula Rasa så Bioware lär sig nåt.


signatur

The world is not going to end. It has already ended.

Medlem

nerd rage rules

Medlem

Ballt, precis vad jag önskade mig. Consulars är grymmast.
Men, varje gång jag ser en bild från det här jävla spelet för det ju ont i ögonen. VARFÖR EN TECKNAD SKITSTIL?! VARFÖR, BIOWARE?! VARFÖR?!

Medlem

Grafiken är ett stort - (STORT!!)

Spelet i sig kommer vara EPIX.


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Antar att vi kan vänta oss en förhandsrecension den 3:e då.

Skrivet av hymn:

nerd rage rules

+1

Medlem

Som sagt ovanför är grafiken ytterst jobbig, och att det är ett MMO är inte så speciellt upphetsande, men jag kommer ge spelet en chans innan jag börjar gnälla.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Boomer:

Som sagt ovanför är grafiken ytterst jobbig, och att det är ett MMO är inte så speciellt upphetsande, men jag kommer ge spelet en chans innan jag börjar gnälla.

FZ har ju valt att ta den första bilden som släpptes, ser mycket bättre ut numera.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Hehe. Kolla på ljussabeln. OMFGBIG.

Medlem

Jag vill spela som en bartender och tjäna feta pengar i spelet, går det?
Jag vill bara vara en vanlig knegare i ett mmo spel, vill ha den valmöjligheten, än att bara vara ute på och hålla på.


signatur
Medlem
Skrivet av Ramrod:

Jag vill spela som en bartender och tjäna feta pengar i spelet, går det?
Jag vill bara vara en vanlig knegare i ett mmo spel, vill ha den valmöjligheten, än att bara vara ute på och hålla på.

I Star Wars Galaxies kunde man göra karriär som musiker minns jag. Sen kunde man göra nåt macro så snubben spela i oändlighet medans man var afk och fick dricks från andra spelare hehe.

why oh why kan de inte göra ett nytt kotor istället?!!?

Medlem

Är inte så insatt men finns det någon form av datum där de räknar med release? Kanske för tidigt att säga

Medlem
Skrivet av DonGrif:

Kan man inte få spela som en simpel RD2D-robot? Det vore skoj.

Du menar R2D2?

Medlem

Så dem blir lite som en "trollkarl" eller "magiker" ifrån WoW. Tyckte annars att det hade varit häftigt med "magiker" (jedi/sith) som faktiskt kunde slåss ordentligt.
Undrar hur dem skiljer sig gentemot Sith Warrior och Jedi Knight då alla använder sig utav ljussablar och kraften.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

1
Skriv svar