Zombies i Borderlands på bild

Robot
Medlem
Zombies i Borderlands på bild

Mysigt, kanske blir ett köp om priset är bra.


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Jaha.. Hur många är det som tyckte borderlands är så bra att en expansion är värt pengarna?

Medlem

Blir lätt ett köp! Borderlands är helt klart ett spel man lägger ut pengar på, hellre Borderlands än Fallout 3 faktiskt.

Medlem

Även om jag tar speltiden med en nypa salt så är 6 timmar väldigt mycket för DLC tycker jag. Fan, inte ens vissa spel varar ju i 6 timmar. Miljöerna ser dessutom väldigt mysiga ut. Tyvär så är spelet rent skräp vare sig det är i SP eller MP.

Medlem

För att ha lagt ut 500kr på Borderlands, som var en måttlig spelupplevelse, så lär jag inte lägga ut 1-200kr på en expansion till detta.

Medlem

Skulle det typ inte kosta 50 :- på steam?

Medlem
Skrivet av Pr1ntscreen:

Jaha.. Hur många är det som tyckte borderlands är så bra att en expansion är värt pengarna?

Jag tycker det utan tvekan


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Skräp ? ?
Sitter ni ovh spela Boderlands på era 486? Eller kanske på skit konsoler?
Eller har provar det ens ? ? För låter inte så.
Skräp spel = Modern 2

Blir ett lätt köp för mig.

Medlem
Skrivet av AxxT:

Skräp ? ?
Sitter ni ovh spela Boderlands på era 486? Eller kanske på skit konsoler?
Eller har provar det ens ? ? För låter inte så.
Skräp spel = Modern 2

Blir ett lätt köp för mig.

Grammatik, missat det?

Jag äger spelet och har ungefär 40h spelat. Jag har inte spelat mer än 1h singleplayer då jag stängde ner skiten kort därefter. Enda anledningen till att det här är ett ok spel är tack vare sin co-op.

Totalt obalanserat och sönderbuggat (Visst får spel ha buggar, men buggar som tyder på att utvecklarna knappast ens playtestat sitt spel innan release är fanimig bedrövligt).


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Vad för sorts buggar? Har spelat igenom det en gång utan att hitta någon allvarlig bugg.

Medlem
Skrivet av thordan:

Vad för sorts buggar? Har spelat igenom det en gång utan att hitta någon allvarlig bugg.

De har fixat några nu (Tog dom en redig månad), men några av dom är:

-Kan inte se alla vapen stats
-Man kan inte se sniper proficiencies.
-Skills, level och proficiencies raderas ibland vid byte av singleplayer och multiplayer läge.

Och fler små buggar.

noterbart; Finns inget alternativ att stänga av in-game voice chat, så du rycka sladdar om du ska va tyst (Alternativt gå in i filer o mixtra).


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem
Skrivet av thordan:

Vad för sorts buggar? Har spelat igenom det en gång utan att hitta någon allvarlig bugg.

Samma här, skulle också vilja veta...

Riktigt skoj spel i co-op. Betalar lätt uppåt en hundring för DLC.

Inaktiv
Skrivet av beersgarden:
Skrivet av Pr1ntscreen:

Jaha.. Hur många är det som tyckte borderlands är så bra att en expansion är värt pengarna?

Jag tycker det utan tvekan

Jag med! Jag rekommenderar detta spel starkt till alla människor och ett DLC är ett givet köp! Så grymt spel och roligt. 6 h för ett DLC som kostar 800 MS Points är värt.

Tummer upp för Borderlands

Medlem
Skrivet av Pr1ntscreen:

Jaha.. Hur många är det som tyckte borderlands är så bra att en expansion är värt pengarna?

Jag älskar det. Helt klart värt pengarna.


signatur

Rawr

Medlem

kung! blir ett köp sitter nöter på borderlands ännu, riktigt bra och roligt spel!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Borderlands är ett spel som jag tror kan bli riktigt intressant och bra efter något år eller så, kommer köpa det då istället och få en mer komplett upplevelse..


signatur
Medlem

Blir köp direkt vid pc release. Borderlands är riktigt roligt med några vänner online.


signatur

I9 9900 - RTX 3080 - 32GB - 990 pro

Inaktiv
Skrivet av KillenMedStil:
Skrivet av beersgarden:
Skrivet av Pr1ntscreen:

Jaha.. Hur många är det som tyckte borderlands är så bra att en expansion är värt pengarna?

Jag tycker det utan tvekan

Jag med! Jag rekommenderar detta spel starkt till alla människor och ett DLC är ett givet köp! Så grymt spel och roligt. 6 h för ett DLC som kostar 800 MS Points är värt.

Tummer upp för Borderlands

/agree

1
Skriv svar